וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטון שוטבין נבחר לחמישיית הזרים בליגה הסלובקית

7.4.2017 / 11:55

הישג נאה לשחקן הישראלי (28, 2.06) שהיה בין הסיבות העיקריות לעליית קבוצתו איסטרה סביט לרבע גמר הפלייאוף. רשם העונה 15.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים ונבחר לשחקן השישי של העונה

אנטון שוטבין שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
ממשיך להרשים. שוטבין/ברני ארדוב

אנטון שוטבין נבחר השבוע לחמישיית הזרים של העונה בליגה הסלובקית ולשחקן השישי של העונה. שחקנה של איסקה סביט, שעשויה לסיים את העונה כבר מחר (שבת) אם תפסיד גם את המשחק השלישי ברבע גמר הפלייאוף לפריביזדה האלופה, זכה למחמאות לאורך כל העונה, ונבחר לחמישייה ביחד עם רדנקו פילצ'ביץ', אנדרה ג'ונס, אארון ראונטרי ו-ווין לנגסטון.

לאורך כל העונה היה שוטבין (28, 2.06) מנקודות האור של איסקה סביט כשרשם 15.7 נקודות ו-5.8 ריבאונדים, ואף נבחר בפברואר לתואר שחקן החודש של הליגה כולה. הוא הגיע לסלובקיה אחרי שבעונה שעברה שיחק בהפועל באר שבע מהליגה הלאומית.

"למרות העובדה שהסנטר הישראלי נהג לעלות מהספסל, הוא היה אחת הסיבות העיקריות שסביט נלחמה ונכנסה בקלות לתוך הפלייאוף", פרגן המנהל המקצועי של הליגה פטרה מיצ'ודו, "לשוטבין יש מקום בקלות בעשירייה המובילה של הליגה במדד ובנקודות. הוא מילא את כל הציפיות ממנו ואין ספק שמדובר בשחקן ברמה גבוהה". אתר הליגה הוסיף: "הסנטר הישראלי השתפר והפך לאחד השחקנים הטובים בליגה. שוטבין הוא אחת הסיבות הברורות שסביט בקושי הפסידה בבית. למרות העובדה שעלה מהספסל הוא שיחק 27 דקות למשחק. הוא מדורג שביעי במדד הממוצע בליגה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully