וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה נגד אחמד מוסא נסגרה, החלוץ שוקל לתבוע את סוכנו

הניגרי של האלופה הואשם בתקיפת אישתו ביום הולדתה, הגיע לתשאול אצל החוקרים ושוחרר אחרי שהחקירה בעניינו נסגרה מחוסר ראיות. סוכנו, שרמז לאלימות מצדו ותרם לסערה, עשוי לשלם פיצוי

אחמד מוסא שחקן לסטר סיטי. GettyImages
החקירה מאחוריו. אחמד מוסא/GettyImages

סערת אחמד מוסא מטלטלת את לסטר סיטי. החלוץ הניגרי, שהגיע לאלופה הקיץ תמורת 16 מיליון יורו מצסק"א מוסקבה ואכזב, נחקר אמש (רביעי) על ידי המשטרה המקומית. הסיבה לחקירה של מוסא היא תלונות מצד אשתו, ג'מילה, על אלימות פיזית מצד בעלה. על פי הדיווחים מוסא הכה את אשתו בצורה קשה ביום הולדתה.

מאמן לסטר סיטי קרייג שייקספיר, קספר שמייכל חוגגים. רויטרס
לא סופר את מוסא. שייקספיר/רויטרס

מוסא הגיע לתשאול במשטרה בלסטר וסוכנו, עמד במרכז הסערה כאשר הוא רמז כי הדיווחים אודות אלימות במשפחה מצדו של החלוץ היא לא דבר חדש. כוכב האלופה שוחרר ומאז בחר להכחיש את המיוחס לו. הבוקר בחר מוסא ונציגיו לאיים בתביעה משפטית נגד סוכנו, שעדיין לא הגיע כדי להעניק התייחסות משלו לפרשה בפני החוקרים.

על פי הדיווחים בממלכה, אחד משכניו של מוסא הצהיר: "המשטרה קיבלה הודעה בגלל סערה בבית משפחת מוסא. ברור שמה שקרה בין ג'מילה לאחמד עורר את הדאגות של השכנים וכעת זה הפך לעניין של המשטרה כדי לחקור את האמת. כולם יודעים שאחמד הוא בחור נהדר, שלא שותה או מעשן, הוא מעולם לא הסתבך. אני בטוח שהוא לא מסוגל לפגוע אפילו בזבוב".

מאוחר יותר הודיעה המשטרה המקומית כי החקירה בעניינו של מוסא נסגרה מחוסר ראיות וכעת הכדור נמצא בידיים של החלוץ, שעשוי לפעול נגד סוכנו וחלק מהשכנים שהאשימו אותו בהאשמות הקשות הללו. מסתמן שגם הסערה הזו לא תוביל בגישתו של מאמן האלופה, קרייג שייקסיפר, שלא העניק לו דקות. משחקו האחרון של הניגרי היה אי שם בתחילת פברואר, אז קבוצתו הובסה 3:0 מול מנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully