וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 1:4 את בורוסיה דורטמונד

ריברי (3), לבנדובסקי (10 ו-68) ורובן (49) כבשו לבווארים. גריירו צימק זמנית עם בעיטה לחיבורים (20). האלופה, שפתחה שוב פער של 10 נקודות בפסגה, נראית נהדר לפני ריאל מדריד

פרנק ריברי באיירן מינכן. רויטרס
לא כוחות. ריברי חוגג עם אלאבה/רויטרס

הבונדסליגה מתקרבת לסיומה והמשחק המרכזי של המחזור ה-28 סיפק עוד הצגה גדולה של באיירן מינכן שכתשה 1:4 את בורוסיה דורטמונד ועשתה צעד נוסף בדרך לעוד אליפות קלילה. ר.ב. לייפציג השנייה השיגה 0:1 דרמטי על לברקוזן, השלישית הופנהיים הפסידה 2:1 בהמבורג. ביום שישי סיימו איינטרכט פרנקפורט ו-ורדר ברמן ב-2:2.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן. רויטרס
צמד חמד. לבנדובסקי וריברי/רויטרס

באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 1:4

ביום רביעי תארח באיירן מינכן את ריאל מדריד במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר ליגת האלופות. הערב האלופה הגרמנית עשתה יופי של הכנה למשחק הזה עם רביעייה מרשימה מול הקבוצה השנייה בטיבה בגרמניה ועשתה צעד גדול לקראת עוד אליפות כששמרה על פער 10 נקודות מלייפציג השנייה. רוברט לבנדובסקי הלוהט כבש צמד ועקף את אובמיאנג בראש טבלת מבקיעי הבונדסליגה. ריברי ורובן הוסיפו לבווארים שסיפקו הוכחה שהם גדולים על כל קבוצה אחרת בבונדסליגה. האם היכולת הזו תספיק גם מול רונאלדו וחבריו? נראה ביום רביעי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רפאל גריירו בורוסיה דורטמונד. רויטרס
החזיר את דורטמונד למשחק. רפאל גריירו/רויטרס

דקה 4: גול! איזו פתיחה של באיירן מינכן. פרנק ריברי קיבל כדור מהאגף הימני ובעט כדור שטוח ולא חזק מדי. בורקי היה צריך להדוף אבל ספג שער אומלל מבחינתו. 0:1 לבאיירן.

דקה 10: גול! 0:2 לבאיירן מינכן. רוברט לבנדובסקי בעט כדור חופשי מ-20 מטרים לפינה. בורקי שוב איחר בתגובה והכדור פרפר ברשת.

דקה 20: גול! דורטמונד חזרה למשחק עם שער יפהפה של רפאל גריירו שקיבל כדור מהרחקה אומללה של וידאל והפציץ בשמאל לחיבורים. 1:2 לבאיירן.

דקה 44: לבנדובסקי מצא את עצמו חופשי בתוך הרחבה ובעט חזק, אבל גינטר בלם אותו ועל הדרך פצע את הפולני.

דקה 49: גול! אריאן רובן קיבל מרחב באגף הימני, חלף על פני שני שחקנים וברגל שמאל סובב לפינה עם מהלך אופייני שלו. 1:3 לבאיירן מינכן.

דקה 69: גול! ההצגה של באיירן נמשכה כשלבנדובסקי עבר את בורקי והוכשל ברחבה. הפולני כבש את הפנדל ועקף את אובמיאנג עם 26 שערי ליגה.

אריאן רובן באיירן מינכן. GettyImages
אמלל את ההגנה של דורטמונד. אריאן רובן/GettyImages

פרנקפורט - ורדר ברמן 2:2

במפגש בין שתי קבוצות שנמצאות במגמות הפוכות לחלוטין לא הושגה הכרעה. ורדר ברמן, שהשיגה 19 מ-21 הנקודות האחרונות, הובילה כבר 0:2, אבל נעלמה במחצית השנייה ואיבדה שתי נקודות. איינטרכט פרנקפורט, שהגיעה למשחק אחרי חמישה הפסדים בשבעת המשחקים האחרונים, יכולה להיות מעודדת אחרי שחזרה מפיגור של שני שערים. ברמן עלתה ליתרון בדקה ה-37, כשפלוריאן קיינץ האוסטרי העביר כדור רוחב וזלטקו יונוזוביץ' בעט בנגיעה יפה פנימה. כעבור שש דקות מקס קרוזה פרגן יפה לפין בארטלס שבעט פנימה את השני. פרנקפורט צימקה בדקה ה-48 כשקרן מצאה את דויד אברהם, שנגח פעם אחת על רגליו של מיאט גצ'ינוביץ' ומשם זה הלך פנימה. השוויון הגיע בדקה ה-72: קרוזה ביצע עבירה שטותית ברחבה, מרקו פביאן בעט את הפנדל פנימה וקבע 2:2. טאלב טואטחה לא שותף.

מיאט גצ'ינוביץ' שחקן איינטרכט פרנקפורט. GettyImages
מיאט גצ'ינוביץ' חוגג את הראשון של פרנקפורט/GettyImages

ר.ב. לייפציג - באייר לברקוזן 0:1

השנייה בטבלה הצליחה לחתום שבוע מושלם של תשע נקודות בזכות שער של המחליף יוסוף פולסן בדקה ה-93. ברנד לנו מנע כבר בדקה השלישית ממרסל זביצר להעלות את לייפציג ליתרון, כשלאחר מכן גם אמיל פורסברג וטימו ורנר החמיצו. ווילי אורבן המקומי הורחק בצהוב שני בדקה ה-88, אבל דווקא ב-10 שחקנים הצליחה לייפציג להכריע עם בישול של פורסברג לפולסן שגלש וניתב את הכדור מקרוב לקורה ופנימה.

יוסוף פולסן שחקן ר.ב. לייפציג גולש וכובש (מימין). GettyImages
יש 9 מ-9. יוסוף פולסן גולש ומכריע/GettyImages

המבורג - הופנהיים 1:2

השלישית בטבלה נעצרה אחרי חודשיים ללא הפסד, בעוד המבורג התרחקה מעט מהקו האדום עם ניצחון בית רביעי ברציפות. ארון האנט היה כוכב המשחק כשהכפיל את סך שעריו העונתי. הקשר בן ה-30 סובב כדור חופשי לרשת בדקה ה-25, אנדריי קרמאריץ' הלוהט איזן עבור הופנהיים בפנדל אחרי שמונה דקות, אבל האנט השלים צמד בדקה ה-75 מול שער חשוף, אחרי בישול של בובי ווד.

שחקני המבורג חוגגים. GettyImages
המבורג לוהטת בבית. ארון האנט והחברים חוגגים/GettyImages

משחקים נוספים

קלן - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2
לקלן: כריסטיאן קלמנס (18), אנתוני מודסט (58). לגלדבאך: יאניק וסטגור (13), איברהימה טראורה (55), לארס שטינדל (80)

שאלקה - וולפסבורג 1:4
לשאלקה: גידו בורגשטאלר (6 ו-77), לאון גורצקה (23), דניאל קליג'ורי (48). לוולפסבורג: מריו גומז (79 בפנדל)

פרייבורג - מיינץ 0:1
לפרייבורג: נילס פטרסן (70)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully