וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מלאגה זכתה בתואר אחרי קאמבק מדהים בחוץ מול ולנסיה

האנדלוסים היו בפיגור 13, תשע דקות לסיום משחק 3, אך ניצחו את הרבע האחרון 4:20 ואת המשחק כולו 58:63 כדי להניף את התואר. העטלפים סיימו את הרבע המכריע עם סל שדה אחד

ג'ף ברוקס מלאגה מול וויל תומאס ולנסיה. GettyImages
קאמבק מדהים הביא למלאגה את התואר/GettyImages

מלאגה זכתה הערב (רביעי) ביורוקאפ לאחר שהשלימה 1:2 בסדרת הגמר מול ולנסיה, בזכות 58:63 דרמטי בחוץ במשחק השלישי. הרבע האחרון במשחק הסתיים ב-4:20 למלאגה. בזכות הזכייה, מלאגה הבטיחה את מקומה ביורוליג בעונה הבאה.

אחרי שכל קבוצה שמרה על הביתיות שלה בשני המשחקים הראשונים בסדרה, השתיים התייצבו למשחק אחד על התואר ומלאגה פתחה טוב יותר ועלתה ל-2:10 מהיר. העטלפים, שהעיפו בחצי הגמר את הפועל ירושלים, לא נבהלו והגיבו בריצה נהדרת משלהם, כאשר את הרבע הראשון הם סיימו ביתרון 18:22. הרבע הבא היה חלש מאוד התקפית מצד שתי הקבוצות והסתיים ב-11:12 למלאגה, כאשר המחצית הראשונה כולה נגמרת ב-30:33 למארחים.

ולנסיה חזרה מצוין מההפסקה ועם רבע שלישי של 13:21 היא פתחה פער דו ספרתי, כאשר הרבע השלישי מסתיים ב-43:54 מבטיח. אלא שכאשר נדמה היה שהסיפור גמור והתואר יישאר אצל המארחים, הקבוצה של חואן פלאסה התעוררה לפתע וחזרה מפיגור 13 נקודות, בעוד ולנסיה קופאת לחלוטין ולא משיגה אף נקודה במשך שמונה דקות ומסיימת את הרבע המכריע של הטורניר עם סל שדה בודד.

אלברטו דיאס הוביל את המנצחים עם 12 נקודות, ג'מאר סמית' קלע 10 וג'ף ברוקס 9. אצל ולנסיה, בויאן דובלייביץ' סיים עם 16, אך מלבדו אף אחד לא ממש תיפקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully