וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע צרפתי: פריס סן ז'רמן בחצי הגמר עם 0:4 קליל על אברנש

חאתם בן ארפה הנשכח כיכב עם צמד ובישול בניצחון החוץ של מחזיקת הגביע על הסינדרלה מהליגה השלישית. אנז'ה עלתה לראשונה עם 1:2 על בורדו, 0:3 לליון על מץ במשחק השלמה בליגה

שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים עם חאתם בן ארפה (במרכז). רויטרס
אויל יקבל קצת יותר אשראי מאונאי אמרי? חאתם בן ארפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע הצרפתי כשהביסה 0:4 בקלות את אברנש מהליגה השלישית. גם אנז'ה העפילה לראשונה בתולדותיה עם 1:2 על בורדו והשתיים הצטרפו למונאקו וגנגאן שעלו אתמול. במשחק השלמה בליגה: ליון הביסה 0:3 את מץ.

אברנש - פריס סן ז'רמן 4:0

הקבוצה מהליגה השלישית אירחה בקון והחזיקה 35 דקות מול האלופה, עד שחאתם בן ארפה כבש שער קל הודות להכנה של לוקאס מורה. בן ארפה, שרואה בעיקר ספסל העונה ולא מצא את הרשת בליגה, השלים צמד והגיע לארבעה שערים במפעלים השונים עם כדור מסובב מזווית קשה בדקה ה-53. לוקאס, שהכין לחברו גם את השני עם תרגיל בכדור חופשי, כבש בעצמו בחלוף שלוש דקות. אדריאן ראביו ערך את הופעתו ה-150 במדי פריס סן ז'רמן ופינה את מקומו בדקה ה-63 לטובת ג'יו לו סלסו הארגנטינאי שערך בכורה. חאבייר פסטורה חתם בדקה ה-82 מאסיסט קסום של בן ארפה והאלופה שוב בחצי הגמר.

אוהדי אברנש. רויטרס
לפחות נהנו ממשחק היסטורי מול האלופה. אוהדי אברנש/רויטרס

אנז'ה - בורדו 1:2

הישג היסטורי לקבוצה של סטפן מולן. קווין בריגו, המושאל ממונפלייה, כבש שער בכורה במדי אנז'ה כבר בדקה השמינית. בורדו הצליחה לאזן הודות לכדור עומק גאוני של אדם אונאס שבישל ליונוס סנקארה בדקה ה-18, אבל הקפטן המקומי שייח' אנדוי הכריע עם בעיטה שטוחה מ-16 מטרים אל הרשת של סדריק קראסו בדקה ה-67.

ליגה: מץ - ליון 3:0

משחק ההשלמה מהמחזור ה-16, שהופסק אז מצב של 0:1 למץ בעקבות זריקת חזיז שהתפוצץ ליד השוער אנתוני לופס, שוחק בשעה טובה והניב תוצאה שונה לגמרי. אחרי נקודה בשני המחזורים האחרונים, אלכסנדר לקאזט, שהחמיץ פנדל נגד ראן ביום ראשון, החזיר את החוב בדקה ה-59 אחרי מסירה מופלאה של לוקא טוזאר הצעיר והעלה את מאזנו ל-24 שערי ליגה ו-30 בכל המסגרות. ז'ורדן פרי הקפיץ בקלילות את השני בדקה ה-87, המבשל קורנטן טוליסו חתם בדקה ה-90.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully