וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ טרכטנברג על נבו: "יש לדאוג למיצוי הפוטנציאל של הספורטאים"

5.4.2017 / 20:32

חבר ועדת הספורט בכנסת פנה למירי נבו ולגורמים שונים בבקשה להביא לפתרון הוגן בסכסוך בין השחיין ומועדון השחייה הפועל ירושלים: "מן הראוי כי כלל הגורמים ימצאו את הנתיב לפתרון"

גל נבו, שחיין ישראלי. קובי אליהו
הכנסת התערבה בפרשה. גל נבו/קובי אליהו

פרשת גל נבו הגיעה למסדרונות הכנסת, והביאה את חבר ועדת הספורט, חבר הכנסת פרופסור מנואל טרכטנברג להתערב. מוקדם יותר היום (רביעי) הודיע השחיין האולימפי על כוונתו לכנס מחר מסיבת עיתונאים, וזאת בעקבות סכסוך על גובה סכום המלגה שהוא מקבל מהפוע לירושלים. בהודעתו טען נבו כי "הקריירה שלי בסכנה".

טרכטנברג פנה לשרת התרבות והספורט ח"כ מירי רגב, יו"ר הוועד האולימפי בישראל יגאל כרמי, ויו"ר איגוד השחייה בישראל סימון דוידסון, בבקשה להביא לפתרון הוגן בסכסוך בין השחיין ומועדון השחייה.

בפנייתו כתב טרכטנברג: "נבו, שחיין רב שיאים והישגים, מוצא עצמו בימים אלו ללא יכולת לפרנס את משפחתו וללא מסגרת המאפשרת לו להתאמן לקראת אליפות העולם בקיץ הקרוב. אני פונה אליכם, כי אני מאמין שביכולתכם לפנות לשני הצדדים המתוארים – ולהביא לפתרון מיטבי לכל הצדדים, ולספורט הישראלי. ויש לנצל את "חודש ההעברות" באיגוד השחיה לשם כך. בערב חג הפסח, חג החירות, מן הראוי כי כלל הגורמים הנוגעים בדבר ימצאו את הנתיב לפתרון."

טרכטנברג הדגיש בפנייתו את הצורך בחיזוק הספורטאים והספורט בישראל: "מעבר למקרה ספציפי זה, עלינו לדאוג כי מערך היחסים שבין הספורטאים לבין מועדוני-הספורט יביאו למיצוי הפוטנציאל המירבי של כל ספורטאי/ת, ולא חלילה לבזבוזו. מיותר לציין את החשיבות הרבה של קידום וחיזוק הספורט התחרותי בישראל, וכפועל יוצא מכך את הצורך לסייע הן למועדונים כמו הפועל ירושלים בשחיה, והן לספורטאים מצטיינים ועטורי-מדליות כמו גל נבו."

עוד בנושא

גל נבו יכנס מסע"ת בעקבות סכסוך עם אגודתו: "הקריירה שלי בסכנה"

  • עוד באותו נושא:
  • גל נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully