וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בליגת העל: בני הרצליה מגיעה לקרב צמרת בחולון

5.4.2017 / 17:51

אחרי הניצחון המרשים על מכבי תל אביב, וכשכרם משעור עדיין בספק גדול, תנסה הקבוצה של מיקי גורקה לייצר מומנטום במשחק חוץ קשה (19:30, ספורט 5) נגד הקבוצה של דן שמיר. חולוניה תיפרד מקאליף וואייט שישוב לארצות הברית

מאמן בני הרצליה מיקי גורקה. לירון מולדובן
המומנטום יימשך? גורקה/לירון מולדובן

משחקי המחזור ה-26 בליגת העל ייצאו לדרך מחר (חמישי) במשחק מוקדם בו תארח השנייה בטבלה הפועל חולון את השלישית בני הרצליה (19:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, כפיר מועלם ואורי שלהבי). במפגש הראשון בין הקבוצות, שנערך בהרצליה, ניצחה חולון 74:81 בזכות 23 נקודות של קאליף וואייט, שיקבל כבוד מקבוצתו במהלך המשחק הנוכחי עם טקס לפני שישוב לארצות הברית להמשך שיקום והתאוששות מניתוח הברך אותו עבר. בסיבוב השני, בחולון, ניצחה הרצליה 55:59 כשטוריאן גרין מצטיין עם 15 נקודות.

הפועל חולון מגיעה למשחק אחרי ההפסד הביתי להפועל תל אביב ביום ראשון, באחד המשחקים הטובים והמהנים שנראו העונה בליגת העל. הקבוצה הצליחה להוביל את המשחק להארכה בזכות סל דרמטי של שלומי הרוש, אך נכנעה לסל ניצחון של יריבתה. לאנשי הקבוצה היו טענות לשיפוט במשחק, אך המאמן דן שמיר משתדל שלא להתעסק בנושא זה וביקש מכולם להתעסק במשחק הבא נגד הרצליה. בחולון יקוו ליכולת טובה יותר של ג'ורדן טיילור, שהמומנטום הנפלא שלו נעצר במשחק נגד מכבי תל אביב אליו הופיע חולה, ונגד הפועל תל אביב רשם יכולת פושרת למדי.

בני הרצליה רשמה סוויפ עונתי על מכבי תל אביב ביום ראשון האחרון, דווקא אחרי תבוסה נגד מכבי אשדוד/באר טוביה, וכעת בשרון רוצים ליצור רצף של ניצחונות ולתקוע יתד בין ארבע הראשונות. סביב הקבוצה קיימת חוסר וודאות לגבי כשירותו של הישראלי המוביל כרם משעור שלא שיחק נגד מכבי תל אביב של פציעה בקרסול. משעור לא התאמן במהלך השבוע באופן מלא, ויעשה מבחן כשירות לפני המשחק כדי לקבוע האם יוכל להיות משותף. אם ייעדר ימשיכו תום מעיין, אור לאומי ודי ג'יי שארפ להוביל את הקבוצה של מיקי גורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully