וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רנה מולנסטיין התראיין למשרת המאמן הלאומי בתאילנד

ההולנדי בן ה-53, שפוטר ממכבי חיפה לפני כחודשיים, מנסה לשקם את הקריירה במזרח הרחוק. מולנסטיין נאבק עם שייפר, שמצדו מקווה לשוב לקדנציה שנייה בנבחרת שמדורגת במקום ה-127 בפיפ"א

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
שכח ממכבי חיפה? מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

האם רנה מולנסטיין הצליח להתגבר על הטראומה במכבי חיפה? על פי הדיווחים היום (רביעי) בתקשורת האנגלית עולה שכן. כחודשיים מאז שפוטר מהירוקים אחרי קדנציה שנפתחה עם ציפיות רבות והסתיימה בעוד אכזבה בכרמל, ההולנדי בן ה-53 הגיע לתאילנד כדי להתראיין לתפקיד המאמן הלאומי. על פי הדיווח ובדיוק כפי שקרה לו בישראל, מולנסטיין נאבק על התפקיד הבא בנבחרת שדורגה בחודש האחרון במקום ה-127 בדירוג פיפ"א.

המאמן הגרמני ווינפריד שייפר. Christian Fischer, GettyImages
מחכה לשמוע תשובה. שייפר/GettyImages, Christian Fischer

מי ששימש כעוזרו של סר אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד, מקווה לרשת התפקיד שהתפנה מאז סוף מרץ אז שקיאטיסאג סינמואנג, מלך ההופעות והשערים של הנבחרת בתור שחקן, התפטר. מולנסטיין פרש במשך שעה את פילוסופיית המשחק שלו בפני ראשי הנבחרת, אולם סרב לשוחח עם העיתונאים הנלהבים שהמתינו לו בסיומה של הפגישה.

היריב העיקרי של ההולנדי הוא ווילפריד שייפר המנוסה, שאימן את הנבחרת בין השנים 2011-13, וזכה להצלחות עם נבחרת קמרון (2001-04), סיים קדנציה בת שלוש שנים בנבחרת ג'מייקה. שייפר היה הראשון להתראיין ונחשב למועמד המוביל לשוב לקדנציה שנייה. אם מולנסטיין ימונה, תיאלנד תהפוך לנבחרת הלאומית הראשונה אותה הוא מאמן אחרי קדנציות בנבחרות הצעירות של הולנד.

כזכור, המאמן הגיע בתחילת העונה כיורשו של רוני לוי אולם חוסר ההצלחה שלו במכבי חיפה הוביל את המועדון לפטר אותו בפברואר האחרון. הכישלון אצל הירוקים הצטרף לקדנציות מאכזבות בברונדבי, פולהאם ואנז'י מחצ'קלה, מהן גם פוטר לפני סיום חוזהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully