וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה הצעה רשמית לנציגי דן איינבינדר

5.4.2017 / 10:37

הקשר יעביר לבית"ר ירושלים את דרישותיו במהלך סוף השבוע, ואם הן לא יתקבלו הוא צפוי להיפגש מיידית עם אלונה ברקת, כשגם מכבי חיפה ממשיכה לחזר. התלבטות בין הובאן לאוחנה לקראת מכבי פתח תקוה

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

ראשי הפועל באר שבע העבירו הצעה רשמית לנציגי דן איינבינדר לעונה הבאה. כזכור, באר שבע סימנה כבר לפני כמה חודשים את הקשר וכעת הקבוצה העלתה הילוך בניסיונות להחתימו. איינבינדר שיחק תחת ברק בכר בעירוני קרית שמונה ובין השניים שוררים יחסים טובים מאוד. הקשר ביקש להתנתק מהמגעים עד אחרי משחק חצי גמר הגביע הערב ובסוף השבוע יעביר לקבוצתו הנוכחית בית"ר ירושלים את דרישותיו כדי להאריך את חוזהו. אם הדרישות לא יתקבלו, איינבינדר ייפגש מיידית עם אלונה ברקת. גם מכבי חיפה ממשיכה לחזר אחר השחקן.

איינבינדר בן ה-28 גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, אבל הפריצה שלו הגיעה במכבי תל אביב, אליה הגיע מקרית שמונה בשנת 2013. הקשר שיחק במכבי תל אביב במשך שנתיים, עד שחזר לבית"ר ירושלים בה הפך לאחד המצטיינים של הקבוצה. בין היתר, רשם איינבינדר גם שלוש הופעות בנבחרת ישראל.

האלופה ממשיכה בהכנות למשחק מול מכבי פתח תקוה, כשבכר צפוי לחזור למערך של ארבעה שחקני הגנה כשבקישור ישנה התלבטות בין אובידיו הובאן למיכאל אוחנה. מאור בוזגלו ישוב לסגל.

שחקן בית"ר ירושלים דן איינבינדר מול שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. ברני ארדוב
יתחרו על דקות בקישור בעונה הבאה? איינבינדר מול ראדי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully