וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאגלסמן: "כל מה שביקשתי הוא תעוזה", אנצ'לוטי: "יש ימים שלא הולך"

מאמנה בן ה-29 של הופנהיים חגג את ה-0:1 על באיירן מינכן, שהיה הניצחון הראשון אי פעם של המועדון מול הבווארים. קרלו אנצ'לוטי: "הופתענו מהאינטנסיביות שלהם". אריאן רובן: "חבל מאוד"

יוליאן נאגלסמן מאמן הופנהיים. רויטרס
נאגלסמן חוגג עם אוליבר באומן/רויטרס

אחרי 17 משחקים בהם לא הצליחה לנצח את באיירן מינכן מאז שעלתה לבונדסליגה ב-2009, הצליחה הופנהיים לסמן וי הערב (שלישי) על המשימה הזו ולנצח את האלופה. הקבוצה של יוליאן נאגלסמן ניצחה 0:1 את באיירן בזכות שער של אנדריי קרמאריץ' בדקה ה-21 ושמרה על המקום השלישי שלה, אולי בדרך לליגת האלופות. הבווארים עם הפסד ראשון מאז ה-3:2 מול רוסטוב בליגת האלופות וזה היה ב-23 בנובמבר 2016, מאז עברו 21 משחקים.

נאגלסמן בן ה-29 אמר אחרי המשחק: "ברור שזה פנטסטי לנצח את באיירן. כמעט עשינו את זה גם במינכן וגם הלילה היינו יכולים לגמור את זה הרבה יותר מוקדם. כל מה שביקשתי מהשחקנים היה תעוזה. אמרתי שאם נשחק עם תעוזה, לא יענישו אותנו". המאמן הצעיר התייחס לכושר המצוין בו נמצא קרמאריץ', שכבש שמונה שערים ובישל שניים נוספים ב-2017 ואמר: "הוא שיחק יוצא מן הכלל. ההזדמנויות הכי טובות שלו הגיעו עוד לפני השער, אבל זה הכדורגל. אני שמח שהשגנו שלוש נקודות הלילה, אבל יותר שמח שהשגנו שלוש נקודות לביטחון העצמי".

מאמן באיירן קרלו אנצ'לוטי אמר: "הופתענו מהאינטנסיביות במשחק של הופנהיים ולא היינו טובים מספיק מבחינה הגנתית, נענשנו על מה שעשינו לא כל כך טוב במחצית הראשונה. במחצית השנייה שיחקנו הרבה יותר טוב, יותר אגרסיבי. היו לנו מצבים כדי לכבוש את השוויון, אבל יש ימים שבהם לא הולך". אריאן רובן הוסיף: "חבל, אסור שזה יקרה לנו. המחצית הראשונה הייתה ממש לא טובה. היינו כל הזמן צעד מאחור והסתבכנו. המחצית השנייה הייתה הרבה יותר טובה והיו לנו מצבים, אבל הכדור לא נכנס לנו היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully