וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אליפות אירופה בג'ודו בשנת 2018 תיערך בישראל

4.4.2017 / 20:15

האירוח עדיין מוטל בספק בשל ענייני תקציב, יושב ראש האיגוד משה פונטי: "אני מאוד מקווה שכל העניינים הבירוקרטיים והתקציביים ייפתרו, זאת גאווה לספורט הישראלי ולמדינת ישראל"

משה פונטי יושב ראש איגוד הג'ודו. ברני ארדוב
"גאים שומחים". פונטי/ברני ארדוב

ישראל היא המועמדת המובילה לארח את אליפות אירופה בג'ודו לבוגרים שתתקיים ב-אפריל 2018. אתמול (שני) קיבל משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו הישראלי, שיחת טלפון מיו"ר האיגוד האירופי, סרגיי סולובצ'יק, בה אמר הרוסי כי ישראל מובילה בפער גדול על המדינות האחרות.

יחד עם זאת, על האירוח הישראלי מוטלת עדיין עננת ספק מכיוון שעד היום, חצי שנה לאחר אותה אליפות עד גיל 23 שנערכה בהיכל שלמה בתל אביב, טרם הועברו הכספים לכיסוי האליפות - כספים שהובטחו ממשרדי הממשלה השונים.

באיגוד הג'ודו הבהירו לראשי האיגוד האירופי כי מצד אחד יש רצון עז ויכולת ארגונית לקיים את האליפות בישראל, אך ללא פתרון של ענייני התקציב יהיה קשה מאוד לבצע זאת.

משה פונטי: "אנחנו גאים ושמחים על הבשורה. זו הוכחה שהאירוע של אליפות עד גיל 23 נוהל ברמה הגבוהה ביותר ומגיעות על כך מחמאות למנכ"ל שלנו שגיא גור ולכל צוות האיגוד. אני מאוד מקווה שכל העניינים הבירוקרטיים והתקציביים מול משרדי הממשלה השונים ייפתרו במהירות כדי שאליפות אירופה, שנחשבת לאירוע סופורט מוביל, תהיה בישראל. זאת גאווה לספורט הישראלי ולמדינת ישראל".

שרת הספורט מסרה: "אני מברכת על החלטת איגוד הג'ודו האירופי לקיים את אליפות אירופה בישראל. יש חשיבות עצומה לקיום אירועי ספורט בינלאומיים בישראל. משרדי פועל להגדלת והרחבת המגמה כפי שקרה בשנה החולפת וכפי שיקרה בעוד מספר חודשים באליפות היורובאסקט שאותה נארח. ההחלטה הזו היא אות הוקרה למעמד הג'ודו ומחזקת את עמדתי שיש לתמרץ עוד יותר את ענף הג'ודו, שמביא בכל פעם מחדש גאווה גדולה למדינת ישראל. שוחחתי עם יו"ר איגוד הג'ודו הישראלי משה פונטי ובירכתי אותו על ההישג, שמביא כבוד לספורט הישראלי ושבזכות קשריו ועבודתו המצוינת מול האיגוד הבינלאומי, אנו קוצרים את הפירות. אני אפעל שמדינת ישראל תיתן את הערבויות הנדרשות ותסייע בתקצוב אליפות אירופה כמתחייב מהמדיניות שאותה אני מובילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully