וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצות הליגה יצטרכו להודיע אם יירשמו לעונה הבאה בחודש הקרוב

4.4.2017 / 19:14

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה לא הביאה לסיום הסכסוך בין הקבוצות, ונקבע כי תוך חודש יצטרכו להודיע המאיימות בפרישה האם ישחקו בליגה גם בעונה הבאה. עימות בין נציגי אילת וקרית גת

יו"ר מנהלת ליגת העל בכדורסל שמואל פרנקל (ימין) מנכ"ל מנהלת הליגה בכדורסל עדלי מרכוס (שמאל). יוסי ציפקיס
ימים גורליים. יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל והמנכ"ל עדלי מרכוס/יוסי ציפקיס

מנהלת ליגת העל בכדורסל ערכה היום (שלישי) ישיבת דירקטוריון לאחר הצגת רשימת התנאים של הקבוצות שאיימו לפרוש מהמנהלת רק לפני כמה חודשים. אחת ההחלטות שיצאו מן הישיבה היא שכל קבוצה תצטרך להגיש עד לישיבת הדירקטוריון הבאה החלטה, האם היא מתכוונת להירשם לליגה בעונה הבאה או לא, ואם לא כל הקבוצות יירשמו, המנהלת תפנה אל איגוד הכדורסל בבקשה להעלות קבוצות מהליגה הלאומית כדי להחליף את הקבוצות שלא מעוניינות להיות חלק מהליגה. הישיבה הבאה אמורה להערך בחודש הבא.

במהלך החודש האחרון חתמה מנהלת הליגה הסכם חדש עם איגוד הכדורסל שקובע כי המנהלת הנוכחית היא היחידה שרשאית להקים ליגת כדורסל, ואף סיכמה את הסכום שתעביר לאיגוד הכדורסל, סכום גבוה יותר מהסכום מההסכם הקודם. המשמעות היא שכל ניסיון להקמת ליגה חלופית צפוי להתקל בסירוב מטעם איגוד הכדורסל. במנהלת אף הציגו מסמכים מהטוטו שקובע כי לא יכיר ולא יתמוך באף ליגה מלבד הליגה של מנהלת הליגה הקיימת.

אחת הדרישות שהוצגו במהלך השבוע שעבר הייתה להעלות את מספר הקבוצות בליגה ל-14 קבוצות כבר מהעונה הבאה, מהלך שהיה אמור לעזור למכבי קרית גת, אחת הקבוצות שתמכה בפיזור המנהלת, להשאר בליגה לעונה נוספת. קבוצות הליגה השונות דחו את ההצעה על הסף כשבמהלך הדיון תקף יו"ר הפועל אילת מוטי אמסלם את נציג קרית גת כפיר סוויסה, ואמר לו כי לא ייתן יד להשארת הקבוצה בליגה, גם במחיר העלאת קבוצות נוספות מהליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully