וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: צמד להיגואין, יובנטוס בגמר למרות הפסד 3:2 בנאפולי

החלוץ ענה לאוהדי האקסית שלא הפסיקו להקניט ולקלל אותו. האמשיק, מרטנס (אחרי טעות אומללה של נטו) ואינסינייה הפכו, אבל האלופה תפגוש בגמר את לאציו בזכות ה-1:3 בטורינו

גונסאלו היגואין שחקן יובנטוס חוגג שער. GettyImages
צחק אחרון. גונסאלו היגואין/GettyImages

זה היה הרבה יותר דרמטי מה-1:1 בליגה, אבל בסופו של דבר יובנטוס העפילה הערב (רביעי) לגמר הגביע האיטלקי למרות הפסד 3:2 לנאפולי. הדאבליסטית בשנתיים האחרונות, שיאנית הזכיות בגביע עם 11 הנפות, שמרה על ה-1:3 מטורינו ובכך העפילה בפעם ה-17 לגמר, בו תפגוש את לאציו באולימפיקו ב-2 ביוני.

עוד בנושא:

מארק האמשיק בדרך לשבור את השיאים של מראדונה במדי נאפולי
גונסאלו היגואין התקבל בבוז צורם, נאפולי ויובנטוס סיימו ב-1:1 בליגה

עימות בין שחקני נאפולי לשחקני יובנטוס, דני אלבס במרכז. GettyImages
כרגיל, היה חם. דני אלבס במרכז המהומה/GettyImages

כמו במשחק הליגה ביום ראשון, גם הפעם כל העיניים בסן פאולו הופנו לעבר גונסאלו היגואין, שהשתיק את אוהדי האקסית עם בעיטה שטוחה אל הרשת של פפה ריינה בדקה ה-32 והשלים צמד בדקה ה-59 אחרי הכנה של חואן קואדרדו. בכך העלה הארגנטינאי את מאזנו לארבעה שערים בארבעה משחקים מול נאפולי, אותה עזב בקיץ תמורת כ-90 מיליון יורו.

מארק האמשיק, שהשווה בליגה מול יובנטוס, עשה זאת שוב בדקה ה-53, לפני השני של היגואין. דריס מרטנס איזן ל-2:2 בדקה ה-61 אחרי איבוד כדור שלומיאלי של השוער הברזילאי נטו, שגרם לג'יג'י בופון לתפוס את הראש על הספסל. לורנצו אינסינייה השלים את המהפך בחלוף שש דקות הודות לבישול של חוסה קאייחון. למרות הניצחון, המארחת הודחה מהמפעל ותתמקד בהשגת הכרטיס לליגת האלופות. הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי עם צעד נוסף לעבר ההגנה על הדאבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully