וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: גדי קינדה הושעה מפעילות עד הודעה חדשה

4.4.2017 / 17:44

בעקבות התנהגותו של הקשר מול אשקלון, רן בן שמעון החליט להעמידו לוועדת משמעת פנימית, והוא לא צפוי לשחק במשחק הקרוב. גורם בקבוצה: "אי אפשר לסמוך עליו, כמה שמדברים איתו לא עוזר"

גדי קינדה שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הסתבך. קינדה/לירון מולדובן

קשר מ.ס. אשדוד גדי קינדה הושעה מפעילות בקבוצה עד הודעה חדשה ויועמד בפני ועדת משמעת פנימית בקרוב. את ההחלטה קיבל המאמן רן בן שמעון בעקבות התנהגותו של קינדה אתמול (שני) במשחק מול הפועל אשקלון. רק בימים האחרונים עמד קינדה בפני ועדת משמעת פנימית, על כך שעזב את אחד האימונים האחרונים לפני הזמן והוחלט לא לקנוס אותו בפועל, אלא רק על תנאי, אבל באשדוד מרגישים שאי אפשר לסמוך על השחקן בתקופה הזו ושצריך לעשות צעדים קיצוניים על מנת ליישר אותו.

אתמול, במהלך המשחק באשקלון, ספג קינדה כרטיס צהוב על כך שהעיף כדור בכוונה, והגיב כלפי השופט ארז פפיר בתנועות ידים ובמחיאות כפיים, אך האחרון החליט למחול לו ולא שלף לו צהוב שני, אשר היה משאיר את אשדוד בעשרה שחקנים במשחק כה חשוב.

לאחר שבן שמעון קיבל מצוות השיפוט עדכון שקינדה קרוב לקבל את האדום, הוא החליף מיד את השחקן, ובתגובה בעט קינדה בבקבוק ליד ספסל הקבוצה וסינן מספר משפטים. היום, כאמור, החליטו במועדון להשעות את השחקן והוא לא הופיע באימון. ההערכה היא כי במשחק הקרוב הוא לא ישחק, וגם אם מדובר באחד השחקנים המוכשרים באגודה באשדוד לא מוכנים לקבל את ההתנהגות שלו ולעבור עליה לסדר היום.

גורם במערכת אמר היום כי "בשלב הזה אי אפשר לסמוך על גדי, כמה שמדברים איתו לא עוזר". בניגוד לקינדה, החליטו במועדון לא להעמיד לוועדת משמעת את אור אינברום, שלא אהב את החילוף שלו מול אשקלון אך לא הגיב בצורה קיצונית אלא יצא מהמשחק בצורה יחסית סבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully