וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי: "בחיים שלי לא הכיתי אשה ואני לא אעשה את זה"

אחרי ששהה במעצר בעקבות תלונתה של חברתו לשעבר, כדורגלן העבר מכחיש שתקף אותה: "היא השתוללה, אפילו השופט הבין שהיא משוגעת ושיחרר אותי. קל לשרוף אותי, רק מחפשים צהוב ולכלוך"

הכדורגלן אלן מסודי. ברני ארדוב
"קל לעשות כותרות בתקשורת ולשרוף אותי". אלן מסודי/ברני ארדוב

אלן מסודי שוחרר אתמול (שני) אחרי שישב 48 במעצר, בעקבות תלונה של חברתו לשעבר כי חבט בה. רק בשישי האחרון מסודי היה מאושר מאחר שהיה אמור לעבור לדירה שסודרה לו על ידי אוהד מכבי נתניה, אך בעקבות מעצרו הדירה הושכרה וכעת הוא שוב יצטרך לחפש מקום מפלט חדש.

מסודי הסביר היום לוואלה! ספורט את השתלשלות העניינים: "קל לעשות כותרות בתקשורת ולשרוף אותי. בחיים שלי לא הכיתי אשה ואני לא אעשה את זה. אני נפרדתי ממנה, היא הגיעה אליי למלונית שתויה ועל כדורים והתחילה להשתולל, רצתה לזרוק את הספר הקדוש מהחלון, כשבאתי למנוע ממנה היא נפגעה בסנטר והתחילה להשתולל. אנשים הזמינו משטרה ופשוט לקחו אותי".

מסודי הוסיף: "היה לי קשה מאוד, אני לא בנוי למקומות כאלה. על מה ישבתי שם 48 שעות? אפילו השופט הבין שהיא משוגעת ושיחרר אותי, הוא לא הבין למה האריכו לי את המעצר ולא שיחררו אותי במקום. היא באה אליי והשתוללה, אני כבר נפרדתי ממנה ולא רציתי לראות אותה יותר, אז איזה סיבה יש לי לפגוע בה? חבל שכולכם בתקשורת שרושמים שטויות לא באתם לבית המשפט ושמעתם את השופט, ככה זה גם היה שהייתי כדורגלן, רק לחפש צהוב ולכלוך, בלי לבדוק את האמת".

כעת, ממשיכים לסייע למסודי בחיפוש אחר מקום לינה לתקופה הקרובה, כאשר בשלב זה אושרה לו תקופת שהייה של 30 יום למציאת פתרונות אך ללא אישור עבודה. מי שממשיך לנסות ולסייע לשחקן הוא מאמן הפועל טבריה, אילן סוויסה, שיחד עם כמה אנשים נוספים מנסה להשאיר את השחקן בישראל יחד עם בתו בת ה-9.

עוד בנושא

כדורגלן העבר אלן מסודי נעצר בחשד לתקיפת בת זוגו
אלן מסודי נזרק לרחוב: "אני צריך עזרה, לא יודע איפה אשן מחר"

  • עוד באותו נושא:
  • אלן מסודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully