וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תקיים משחק הכנה נגד נבחרת בריטניה לקראת היורובאסקט

הבריטים, שיקחו חלק באליפות אירופה הקרובה, יגיעו ארצה ב-13 באוגוסט. בסך הכל, תקיים הנבחרת של ארז אדלשטיין עשרה משחקי הכנה - שלושה מהם בארץ

עומרי כספי עם ארז אדלשטיין. מגד גוזני
עוד ניסוי כלים. אדלשטיין וכספי/מגד גוזני

נבחרת בריטניה תגיע למשחק אחד בארץ במהלך חודש אוגוסט ובכך תשלים את תמונת יריבות האימון של נבחרת ישראל בתקופת ההכנה ליורובאסקט 2017. הבריטים ישחק בארץ נגד הנבחרת ב-13 באוגוסט בשעה 21:00 בדרייב אין, וזה יהיה המשחק הראשון מבין שלושה שמצפים לארז אדלשטיין בארץ. שני המשחקים הנוספים יהיו ביום שישי (ה-18 באוגוסט בשעה 16:00) נגד סלובניה ביד אליהו וביום ראשון (ה-20 באוגוסט בשעה 21:00) נגד טורקיה, גם כן ביד אליהו, 11 יום לפני פתיחת היורובאסקט.

הנבחרת תפתח את אימוניה הרשמיים ב-18 ביולי ובסך הכל מצפים לה עשרה משחקי הכנה. המשחקים הראשונים יתקיימו בסוף יולי נגד רומניה בבוקרשט, ב-5 וה-6 באוגוסט תפגוש הנבחרת את פינלנד ורוסיה בסנט פטרסבורג, לאחר מכן כאמור יתקיימו שלושה המשחקים בארץ והטורניר האחרון יהיה בוורשה, ב-24-26 באוגוסט, שם תפגוש הנבחרת שוב את בריטניה, הונגריה ופולין המארחת.

בריטניה העפילה לאליפות אירופה מבית ז' של המוקדמות במקום השני עם מאזן 3:3. הבריטים לא השתתפו באליפת אירופה 2015, אבל השתתפו ב-2013 ואז, עם גיא גודס כעוזר מאמן, ניצחו את נבחרת ישראל באליפות אירופה בסלובניה 71:75 אחרי הארכה. את בריטניה מאמן ג'ו פרוטני, היום עוזר מאמן במילווקי באקס ובעבר היה חלק מצוות האימון של סן אנטוניו, דאלאס, פורטלנד, קליבלנד וברוקלין נטס. בטורניר המוקדמות האחרון שיחק עם נבחרת בריטניה הגארד בן גורדון שמאחוריו יותר מ-700 משחקי NBA במשך יותר מעשור בליגה עם ממוצע קריירה של כ-15 נקודות למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully