וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה הפתיעה את פורטלנד עם 109:110 ביתי, נקודה לכספי

רצף ששת הניצחונות של הבלייזרס נקטע דווקא מול היריבה שאיבדה סיכוי לעלות לפלייאוף, וכעת הם מרוחקים רק משחק וחצי מדנבר במקום השמיני במערב. 34 לטאונס, כספי הוסיף 2 אסיסטים

דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס. AP
אכזבה, הפעם. לילארד/AP

כל העיניים בארצות הברית נשואות לגמר המכללות, ועל כן נערך הלילה (בין שני לשלישי) משחק אחד בלבד ב-NBA, בו מינסוטה הפתיעה את פורטלנד עם ניצחון 109:110. הבלייזרס הגיעו למשחק עם מומנטום מצוין אחרי שישה ניצחונות רצופים שקיבעו אותה במקום השמיני במערב, אבל דווקא מול היריבה שאיבדה כל סיכוי לעלות לפלייאוף נחלה מפלה.

החבורה של טרי סטוטס סבלה מאוד מחסרונו של יוסוף נורקיץ', שנפצע וייעדר כשבועיים בדיוק כשנכנס לכושר נפלא, כשקארל אנתוני טאונס מנצל הרכב נמוך של הבלייזרס כדי לעשות ככל העולה על רוחו בצבע. טאונס סיים עם 34 נקודות ו-12 ריבאונדים, אנדרו וויגינס בלט עם 29 וגם ריקי רוביו נראה טוב, כרגיל בתקופה האחרונה, עם 11 נקודות, 16 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. עומרי כספי, מצידו, המשיך לספק מעט תוצרת עבור טום תיבודו, כשהוא מקבל 12 דקות בהן הוא קולע נקודה ומוסיף שני אסיסטים.

מצד שני, דמיאן לילארד לא היה שם הפעם עבור פורטלנד במאני טיים, לשם שינוי. הגארד המצוין, שסיים עם 25 נקודות באחוזים רעים (7 מ-21 מהשדה), החטיא על הבאזר ולא מנע את ההפסד. כעת דנבר מדורגת משחק וחצי בלבד מהבלייזרס, והיא עדיין בהחלט יכולה להדביק את הפער. אל פארוק אמינו הוסיף 20 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully