וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: התמונות החדשות של רונאלדו, יום הולדת 16 במשפחת מייוות'ר

מרצדס חדשה, שטרות באוויר ורקדניות גו גו: פלויד מייוות'ר חגג עם הילד. וגם: ההבטחה של כריסטיאנו והתמונה בעירום, פליטות הפה של הלא מתוכננת של איבן ראקיטיץ' והתחנה החדשה של נייט רובינסון

one

רונאלדו מציג את הבית המפואר והילד שמתכונן למשחק מכריע בטאבלט

סטף קרי מככב ב"קרפול קריוקי" עם ג'יימס קורדן

ההבטחה של כריסטיאנו רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו כבר העלה בעבר לאינסטגרם לא מעט תמונות בפוזות מגרות של דוגמן מיומן, בניסיון לקדם את קו האופנה שלו, וכעת הוא מעלה עוד שתי תמונות, שחושפות רק עור, עם הבטחה: "בקרוב". אין פלא שהתמונות כבר הפכו ללהיט בקרב מעריציו, עם מאות אלפי שיתופים בטוויטר ובאינסטגרם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טיבו קורטואה מאשר: אני נפרד מאשתי ההרה

השוער הבלגי של צ'לסי, טיבו קורטואה, מאשר שהוא נפרד מבת זוגו מרטה דומינגס: "קיבלנו החלטה משותפת להיפרד, אנחנו עדיין אוהבים אחד את השני, אבל אין בינינו קשר רומנטי". מה שגורר את הכותרות זה העובדה שדומינגס בהיריון, ומצפה לילד השני של הזוג. לקורטואה בן ה-24 כבר יש שני ילדים. כזכור, טיבו קורטואה הגיע לצ'לסי מאתלטיקו מדריד, וכעת דומינגס חוזרת למדריד לגדל שם את הילדים. האם זה מרמז על מעבר על מעבר אפשרי של קורטואה למדריד בשנה הבאה?

טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
בשנה הבאה במדריד הבנויה? קורטואה/רויטרס

מרצדס, רקדניות והופעה: פלויד מייוות'ר חוגג עם הילד יום הולדת 16

פלויד מייוות'ר נוהג להתרברב בכסף שלו, ולמעשה זה הכינוי שלו - "מאני" - כך שזה לא מפליא לגלות כיצד הוא חגג את יום ההולדת של בנו, זאיון. פלויד כתב באינסטגרם ש"היום זה חג אצלנו בבית, כי שלמישהו מהמשפחה יש יום הולדת, כולם ממלאים את בקשותיו". אז "הילד" חגג יום הולדת 16, ולאחר מכן פירט באינסטגרם מה קיבל וכיצד חגג: מתברר שזאיון קיבל במתנה רכב מרצדס חדש, שעלותו כ-50 אלף דולר. כמו כן נראה חוגג במועדון עם הופעה חיה, שבממלכה נראה זורק שטרות כסף באוויר. בנוסף דווח כי שהו במסיבה קרדניות "גו גו" ובר, שבו ככל הנראה לא נמכר אלכוהול. לפחות על זה הוא התעקש.

מעודדת נעצרה על זנות. הסרסור: שחקן בקבוצה

מישה פארקר, מעודדת לשעבר של קבוצת הפוטבול של מכללת אוקלהומה, הסונרס, נעצרה השבוע על זנות. התפנית כפולה: מי שנחשד כסרסור שלה הוא שחקן הקבוצה, ובנוסף, אמא שלה היא מאמנת המעודדות של הקבוצה. יופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארכיון של ברצלונה מציג: המיטב של קרלוס אלניה

איבן האיום

ברצלונה חגגה עם 1:4 מול גרנאדה, אך נדמה כי את מרבית תשומת הלב תפס איבן ראיקטיץ'. הקשר הקרואטי כבש, אך מאוחר יותר התברר כי הוא קילל בצורה חריפה את קשרה של האורחת, אנדרס פריירה, שמושאל ממנצ'סטר יונייטד. ראקיטיץ' זעם על התיקול של הברזילאי ועל פי התקשורת בספרד סינן לעברו: "אתה יורד לליגה השנייה בן זונה". עדיין לא ברור האם ההתאחדות הספרדית תעניש את קשר ברצלונה, שקצת פגע בתדמית הנקייה שדבקה בה בשנים האחרונות.

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה לפני ווקאסו מובארק שחקן גרנאדה. GettyImages
לא לעניין. ראקיטיץ'/GettyImages

הראיון של ג'ון ארנה ריסה

ברחבי הרשת נותרו פעורי פה נוכח פיצוץ הראיון של כוכב העבר של ליברפול, ג'ון ארנה ריסה. מאוחר יותר התברר כי המגן הוותיק היה מודע למתיחה שמתרחשת על חשבונו ושיתף פעולה, או שלא. ההחלטה בידיים שלכם.

התחנה החדשה של נייט רובינסון

אקס הפועל תל אביב שהחל את העונה בליגת הפיתוח של ה-NBA מצא בית חדש בגווארוס דה לארה הוונצואלית.

עזב את הבריכה ועבר לים: מייקל פלפס שזוף. שזוף לאללה

ההסתבכות של שחקני טולוז

שחקני טולוז אודסון אדואר ומתיו קפארו נזרקו מטולוז. אדואר בן ה-19 נעצר לפני כחודש וחצי בחשד למעורבות בירי בפניו של אדם אחר באמצעות רובה אוויר. כעת מתברר כי חברו לקבוצה, קפארו בן ה-20, הוא זה שממש ירה באוזנו של הקורבן שנפצע במהלך התקרית. אדואר, המושאל מפריס סן ז'רמן, שב לקבוצת נעוריו וצפוי לעמוד למשפט.

שחקן פריס סן ז'רמן אודסון אדואר. GettyImages
נגמר הסיפור. אדואר/GettyImages

"דיילי מייל" חושף: ג'יימי ורדי כמעט פרש והפך ליחצ"ן מסיבות באיביזה

"דיילי מייל" מדווח כי ג'יימי ורדי כבר היה על סף פרישה מכדורגל ועמד לעזוב לאיביזה על מנת להפוך שם ליחצן מסיבות, לפני שקרייג שייקספיר שכנע אותו להישאר בכדורגל. ורדי התקשה מאוד בקריירת הכדורגל, ובקיץ 2013 רצה לעזוב אחרי עוד עונה מדשדשת שבה כבש רק חמישה שערים בליגת המשנה. "אמרנו לו שאנחנו מאמינים בו", סיפר שייקספיר, "מזל שהוא לא עבר לאיביזה". כזכור, בשנה שעברה הוא כבש 24 שערים, זכה באליפות מדהימה והוזמן לסגל נבחרת אנגליה. הוא עדיין חוגג, כששיר העידוד שלו הוא Jamie Vardy's having a party.

איזה מניאק: צפו בחלוץ הברזילאי גונב לחברו שער בטוח

עבור שחקני כדורגל, אין הרבה רגעים מספקים יותר מהשלמת מהלך אישי מבריק עם כדור ברשת. נכון, גם לבשל שערים זה נחמד, אבל רוב הכדורלגנים יגידו לכם בכנות שאם הם כבר ביצעו מהלך יפה, הם היו מעדיפים להשלים אותו בעצמם ולזכות בכל התהילה.

מה שמעביר אותנו, אם כך, לרגע הייחודי הזה שקרה לאחרונה בכדורגל הברזילאי.

קבוצת טופי מהליגה השלישית יצאה להתקפה מתפרצת מול אמריקה מיניירו מהליגה השנייה ומצאה את ז'אז'ה, שהיתה במגן ובשוער היריב ומצא עצמו על קו השער, סנטימטרים מהרשת. אלא שברגע הזה נכנס לתמונה החלוץ פלאביו קאקה-ראטו, שפשוט גנב לחברו את הכדור, דחק פנימה וקבע 0:1 לטופי.

ז'אז'ה ההמום לא ממש ידע כיצד להגיב, בעוד קאקה-ראטו בן ה-30, שעבר ב-11 קבוצות לאורך הקריירה המגוונת שלו, מיהר לחגוג את השער.

המשחק עצמו הסתיים ב-1:1, לאחר שמייק השווה עבור אמריקה מיניירו, שהספיק לה כדי לעבור שלב באליפות מיניירו המחוזית.

קפאו בשביל השיא: מאות גולשי סקי בביקיני בדרך לספר השיאים של גינס

משתתפי פסטיבל השלג הרוסי 'בוגלווגל' ערכו ניסיון שאפתני לשבור את שיא העולם במספר גולשי הסקי הלבושים בביקיני ובבגדי ים קצרים בתחרות אחת. המפגש ההזוי נערך במתחם הנופש רוסה קוטור בעיר סוצ'י, אליו הגיעו כמעט 2,000 נועזים ונועזות, שניסו לשבור את השיא הקודם (כן, זו לא הפעם הראשונה בתולדות האנושות שמפגש הזוי כזה מתרחש), שעומד על 1,008 גולשים בבגדי ים בתחרות אחת, שנקבע בשנה שעברה.

כעת כל מה שנותר למשתתפי התחרות השבוע, חוץ מלקחת כמה ימי מחלה בשל ההתקררות הבלתי נמנעת, הוא לחכות לאישור של ראשי ספר השיאים של גינס גינס להכנסת השיא החדש לרשימת השיאים הרשמית, אחרי שכל אחד מהמשתתפים ייבדק ויקבל אישור שלא היה מכוסה בצורה לא חוקית בפריט לבוש נוסף, ובכך לוודא שהחוויה המרתקת אך גם המקפיאה לא הייתה לשווא.

שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי. טוויטר, צילום מסך
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי/צילום מסך, טוויטר
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי. טוויטר, צילום מסך
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי/צילום מסך, טוויטר
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי. טוויטר, צילום מסך
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי/צילום מסך, טוויטר
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי. טוויטר, צילום מסך
שיא עולם בלבישת ביקיני בזמן גלישת סקי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully