וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: מכבי רמת חן וצ'לסי הופקינס בגמר הפלייאוף

הכוכבת של שירה העליון, שנפצעה במשחק הקודם, התאוששה, קלעה 14, קלטה 6 ריבאונדים ומסרה 7 אסיסטים והובילה את קבוצתה ל-71:84 מול אליצור חולון ו-1:3 בחצי הגמר. עכשיו מחכה לה אשדוד

צ'לסי הופקינס מכבי רמת חן. איגוד הכדורסל
צ'לסי בגמר, רק תביאו לה את אשדוד/איגוד הכדורסל

בספרד זה ברצלונה נגד ריאל מדריד, בגרמניה יש את באיירן מינכן נגד בורוסיה דורטמונד, בארגנטינה בוקה ג'וניורס וריבר פלייט, ב-NBA ל.א. לייקרס מול בוסטון סלטיקס ובכדורסל הנשים שלנו שתי היריבות המושבעות ביותר והטובות ביותר בשנים האחרונות הן מכבי אשדוד ומכבי רמת חן. הערב (שני) הובטח לנו ששתי האימפריות הללו ייפגשו בסדרת גמר פלייאוף מרתקת גם העונה.

זה קרה אחרי שמכבי רמת חן השלימה 1:3 בסדרה מול אליצור חולון אחרי שהפסידה במשחק הראשון והתאוששה מזה עם שלושה ניצחונות ברציפות. הקבוצה של שירה העליון עשתה את זה עם 71:84 מול זו של מאמן העונה (יחד עם לירון שרף) רועי אייזנברג. זו השנה השנייה ברציפות בה נקבל את סדרת הגמר בין אליצור חולון למכבי רמת חן, ואיזו סדרה נהדרת זו תהיה. אי אפשר לחכות.

צ'לסי הופקינס, שסבלה מפציעה לקראת סיום המשחק הקודם מפציעה בברכה, עלתה למשחק עם תחבושת וסיפקה משחק סולידי יחסית אליה עם 14 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל תהיו בטוחים שהווינרית הענקית הזו תגיע לגמר בשיאה. אליסה בארון, האישה והידית, תפרה 18 נקודות (4 צ'אקות) והוסיפה 6 אסיסטים, דניאל אדאמס תרמה 17 נקודות ו-8 ריבאונדים, בריה הולמס קלעה 12 ו-7 ריבאונדים. בחולוניה אלכסיס הורנבקל המצוינת בלטה עם 20 נקודות באחוזים רעים מאוד (6 מ-21 מהשדה) והוסיפה 12 ריבאונדים, אטוניה נינג'יפה קלעה 20, קלטה 13 ריבאונדים ומסרה 6 אסיסטים. מרקל ווקר קלעה 11 ומסרה 5 אסיסטים. עונה מוצלחת של חולון עם גמר גביע חוצי גמר פלייאוף באה אל קצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully