וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי עוליאל הודח בסיבוב הראשון בצ'לנג'ר סופיה אנטיפוליס

הטניסאי הישראלי, שיחגוג 18 בעוד כחודש, הפסיד 6:4, 6:4 לאולידזימיר איגנטיק הבלארוסי (146 בעולם) אחרי שעה ועוד 14 דקות וסיים את דרכו בטורניר אליו קיבל כרטיס חופשי

הטניסאי הישראלי ישי עוליאל. GettyImages
לא הלך. עוליאל/GettyImages

ישי עוליאל, שיחגוג את יום הולדתו ה-18 בעוד מעט פחות מחודש, הודח הערב (שני) מצ'לנג'ר סופיה אנטיפוליס בצרפת (64 אלף יורו סך פרסים + אירוח) בסיבוב הראשון. הישראלי, פינליסט אליפות אוסטרליה לנוער השנה, קיבל כרטיס חופשי אל הצ'לנג'ר האיכותי יחסית שנערך באקדמיה של מאמן הטניס והפרשן פטריק מורטוגלו על חימר, אבל סיים בו את חלקו אחרי שעה ועוד 14 דקות בלבד והפסד 6:4, 6:4 מול אולידזימיר איגנטיק הבלארוסי בן ה-26 (146 בעולם). עוליאל ייקח 660 יורו ולא יזכה בנקודות דירוג.

ישי עוליאל נשבר פעמיים מתוך 10 נקודות שבירה שהיו לרעתו על ההגשות שלו ולא הצליח לשבור בכלל בשתי נקודות השבירה שהיו לו על ההגשות של יריבו. עוליאל הגיש 8 אייסים, לעומת 7 של יריבו. איגנטיק זכה ב-42 נקודות מתוך 56 מאחורי ההגשות שלו (75%), בעוד עוליאל זכה ב-39 מ-61 נקודות במשחקוני ההגשות שלו (64%) ודייק ב-49% מההגשות הראשונות שלו. במערכה הראשונה עוליאל הצליח לקחת רק שלוש נקודות במשחקוני ההגשות של איגנטיק הבלארוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully