וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: אלבז ספג ביקורת, שחם: "גמרתי עם הפוצי מוצי"

3.4.2017 / 19:18

החלוץ נקרא לשיחה על ידי הקבוצה, שדרשה ממנו שינוי גישה מיידי כדי לסייע לירוקים לשרוד. הבעלים זעם על היכולת: "באשקלון, שלא מקבלים משכורת, רצים כמו מטורפים. איפה טעיתי ושגיתי?"

אלי אלבז שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
השינוי יגיע? אלבז/מגד גוזני

חלוץ הפועל כפר סבא אלי אלבז נקרא היום (שני) לשיחה על ידי הקבוצה בטענה שהוא איבד את הפוקוס וכי הוא אינו מספיק מחוייב מהרגע שאלי כהן סיפסל אותו. בשיחה שמע אלבז טענות על ההתנהלות שלו ובעיקר על האופן שבו הוא מתאמן ונכנס כמחליף למשחקים. החלוץ הכחיש את הדברים שנאמרו לו אבל הוא התבקש על ידי המועדון לשנות גישה באופן מיידי כדי לעזור לעצמו ולקבוצה לשרוד בליגת העל.

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם החליט להסיר את הכפפות ודיבר היום בחריפות נגד שחקניו וזאת אחרי שכבר אמש פירסם פוסט זועם בפייסבוק. שחם אמר הערב: "אני מסתכל על הפועל אשקלון שם השחקנים לא מקבלים משכורות ורצים כמו מטורפים ואני שואל איפה טעיתי ושגיתי? אני נותן לשחקנים הכל, מפנק אותם. המשכורת האחרונה הוקדמה להם בכמה ימים כדי לתת הרגשה טובה אבל די. אני גמרתי עם הפוצי מוצי. נמאס לי להיות פראייר שנותן הכל ולא מקבל בחזרה שום דבר. מאז שהפועל כפר סבא נוסדה לא היה לה תקציב של 16 מיליון שקל כפי שעשיתי העונה, אז שיפסיקו לדבר על זה שלא השקעתי העונה".

בתוך כך, רז כהן ערך היום אימון ראשון מלא אחרי תקופה ארוכה ובכפר סבא מקווים לקבל אותו למשחקים האחרונים של העונה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה הודיעה לקרלסן: מחפשים מנהל ספורטיבי אחר. מריו ברנקו מועמד
אבוקסיס במשא ומתן עם בני יהודה והפועל תל אביב, שהציעה מחצית מבני סכנין

בעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם עם בעלי מכבי חיפה יעקב שחר. קובי אליהו
איפה טעה? שחם ושחר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully