וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד חילצה 1:1 דרמטי בבית מול אברטון

דרמה באולד טראפורד: וויליאמס עצר כדור בידו בתוספת הזמן, זלאטן השווה מהנקודה הלבנה (94) ומנע הפסד ראשון אחרי 19 משחקים. ג'אגיילקה כבש (22). 0:2 ללסטר סיטי הלוהטת על סנדרלנד

שחקן מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ' כובש. רויטרס
לפחות נקודה. זלאטן איברהימוביץ' כובש/רויטרס

רגע לאחר סיומו של המחזור ה-30 בפרמיירליג, החל הערב (שלישי) המחזור ה-31 עם ארבעה משחקים, כשבמוקד חילצה מנצ'סטר יונייטד 1:1 בתוספת הזמן מול אברטון. לסטר סיטי הלוהטת גברה 0:2 על סנדרלנד והתקדמה למקום העשירי, גם ווטפורד וברנלי ניצחו.

פיל ג'אגיילקה שחקן אברטון. רויטרס
מי יכול היה להמר עליו ככובש ראשון? פיל ג'אגיילקה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - אברטון 1:1

תיקו שלישי בארבעה משחקים למנצ'סטר יונייטד, שממשיכה להתרחק מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. זלאטן איברהימוביץ', שחזר מהשעייה של ארבעה משחקים, לפחות מנע הפסד ראשון אחרי 19 מחזורי ליגה, עם פנדל בדקה ה-94 שהגיע בעקבות נגיעת יד מיותרת של אשלי וויליאמס. הבלם הוולשי גם ראה כרטיס אדום וקלקל לחברו פיל ג'אגיילקה את האפשרות להיות חתום על שער ניצחון יוקרתי באולד טראפורד. יונייטד במקום החמישי עם 54 נקודות מ-29 משחקים, כולל תשע תוצאות תיקו ביתיות. אברטון השביעית עם שלוש נקודות פחות.

דקה 5: הזדמנות ראשונה של זלאטן, שניסה לבעוט מול השוער ג'ואל רובלס וראה את אשלי וויליאמס מגיע בתזמון נהדר וגולש כדי לבלום אותו.

דקה 22: גול! דה חאה הדף לקרן ולאחר מכן חלם. וויליאמס הסיט בראש לעבר חברו להגנה ג'אגיילקה, שתחת השמירה של סמולינג הצליח לבעוט לאחור מארבעה מטרים, בין רגליו של השוער הספרדי. שער ליגה ראשון מאז מאי 2015 לבלם, 0:1 לאברטון.

דקה 30: איזו הצלה של רובלס. דיילי בלינד סובב כדור חופשי נהדר מ-18 מטרים, אבל השוער זינק ותוך כדי הצלה גם התנגש בקורה. על הריבאונד עט אנדר הררה שבעט מזווית קשה למשקוף.

דקה 39: רובלס עם עוד זינוק מרשים והדיפה לקרן, הפעם לבעיטה מחוץ לרחבה של הררה.

דקה 56: שוב המשקוף עמד בדרכה של מנצ'סטר יונייטד. פוגבה המחליף, רק 10 דקות על המגרש, נגח מחמישה מטרים אל הקורה העליונה.

דקה 71: השוויון של יונייטד? לא, לא, לא אומר הקוון. זלאטן נגח מקרוב ורובלס רק הדף פנימה, אבל השבדי היה בנבדל קטן והשער נפסל.

דקה 90+3: כרטיס אדום ופנדל! אוי, איזו שטות של וויליאמס, שעמד לפני השוער רובלס והושיט את היד כדי לעצור בעיטה של לוק שואו המחליף.

דקה 90+4: גול! זלאטן ניגש לנקודה הלבנה, בעט למרכז השער והכניע את רובלס. מנצ'סטר יונייטד השיגה 1:1 דרמטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
זלאטן איברהימוביץ' שחקן מנצ'סטר יונייטד (משמאל) בועט מול אברטון. רויטרס
בפתיחה עשה עבודת בלימה נקייה, בסיום עלה בשתי נקודות. אשלי וויליאמס גולש/רויטרס

לסטר סיטי - סנדרלנד 0:2

מה תגידו על קרייג שייקספיר? מחליפו של קלאודיו ראניירי צבר 15 נקודות מ-15 אפשריות בליגה מאז מונה לתפקיד, והאלופה שהייתה מסובכת עמוק בתחתית נמצאת כבר במקום ה-10 ויכולה לחשוב בשקט על רבע גמר ליגת האלופות. איסלם סלימאני נכנס בדקה ה-62 ואחרי שבע דקות נגח לרשת את ההרמה של מארק אולברייטון, שבישל בדקה ה-78 גם לג'יימי ורדי הלוהט שהפציץ לחיבורים את החמישי שלו בחמשת המחזורים תחת שרביטו של שייקספיר. המאמן האלמוני הפך לשלישי בתולדות הפרמיירליג שמנצח בכל חמשת משחקיו הראשונים, אחרי קרלו אנצ'לוטי (2009) ופפ גווארדיולה (2016).

ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי (במרכז) מרים את מארק אולברייטון. רויטרס
הדהירה נמשכת. ג'יימי ורדי מודה למבשל מארק אולברייטון/רויטרס

משחקים נוספים

ברנלי - סטוק סיטי 0:1
לברנלי: ג'ורג' בויד (59)

ווטפורד - ווסט ברומיץ' 0:2
לווטפורד: אמבאיי ניאנג (13), טרוי דיני (49)

אמבאי ניאנג שחקן ווטפורד. רויטרס
שער שני שלו בפרמיירליג. אמבאיי ניאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully