וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוטו העניק מלגות ל-265 ספורטאים צעירים ומאמניהם

צחי פישביין מנכ"ל הטוטו ווינר. קובי אליהו
צחי פישביין ז"ל/קובי אליהו

הערב (שני) התקיים אירוע קרן המלגות ע"ש פישביין בסימן "אלופי המחר של הספורט הישראלי", ובמהלכו הוענקו 265 מלגות למגוון ספורטאים מצטיינים בקרב הוועד האולימפי, התאחדות איל"ת (התאחדות ישראלית לספורט תחרותי לא אולימפי) והוועד הפרא-אולימפי, בהיקף של כ-4 מיליון ¤. במהלך הטקס המדליסטית האולימפית ירדן ג'רבי שיתפה מחוויותיה והעניקה הרצאה מרגשת על דרכה להצלחה. האירוע נחתם בטקס לזכרו של צחי פישביין, יו"ר הטוטו שנפטר במפתיע לפני כשנה וחצי, על שמו נקראת המלגה, במטרה להנציח את זכרו ואת פועלו למען הספורטאים הצעירים. יו"ר הטוטו, יוסי פילוס: "הטוטו גאה לעמוד לצד הספורטאים הצעירים ולתמוך בהם על המגרש, על המזרון ובבריכת השחייה- עד הניצחון".

קרן המלגות הוקמה בשנת 2013 ע"י הטוטו ביחד עם גופי הספורט השונים (הועד האולימפי, הועד הפראלימפי והתאחדות איל"ת לענפי ספורט תחרותיים לא אולימפיים), אשר זיהו כי ספורטאים בגילאים צעירים (בפרט בגילאים 14-17) אינם מקבלים את המימון הדרוש להם על מנת להתחרות ברמות הגבוהות ביותר, תוך מעבר חלק לתחרויות הבוגרים. קרן המלגות מספקת לספורטאים הצעירים ומאמניהם מעטפת כלכלית המאפשרת להם להתמקד באימונים ולהגיע להישגים.
היקף המלגות החודשיות לשנה נע בין 500-2,250 שקל לספורטאי בין הגילאים 13 ל-21.

המהפכה האמתית טמונה במלגות למאמנים הנעות בין 2,000-4,500 שקל למאמן, המאפשרות לכל מאמן להשקיע בספורטאי הצעיר בגילאים הקריטיים להצלחה. בשנת 2016 לבדה הועברו 3.885 מיליון ¤ במסגרת קרן המלגות, מתוכם 1.45 מיליון שקל עבור כ-75 ספורטאים ו-10 מאמנים מהוועד האולימפי, 1.245 מיליון שקל עבור כ-70 ספורטאים ו-10 מאמנים מהתאחדות איל"ת, ו-1.195 מיליון עבור כ-120 ספורטאים ו-11 מאמנים מהוועד הפראלימפי. הספורטאים המצטיינים נבחרים מידי שנה בהתאם לקריטריונים של הישגים ופוטנציאל הצלחה על ידי התאחדויות אלו. מאז תחילת פעילות קרן המלגות הועברו כספים בהיקף של כ-13.1 מיליון שקל לספורטאים צעירים ולמאמניהם.

מנכ"ל הטוטו איציק לארי, ורד פישביין, יו"ר הטוטו יוסי פילוס (קרדיט - נדב כהן יונתן). נדב כהן יונתן, מערכת וואלה! NEWS
לארי/מערכת וואלה! NEWS, נדב כהן יונתן
  • עוד באותו נושא:
  • טוטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully