וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מראה ללוק שואו את הדרך החוצה: "הוא הרחק מאחורי כולם"

מאמן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב מהמגן השמאלי: "מבחינת הדרך בה הוא מתאמן, האמביציה והמחויבות - הוא לא באותו מקום כמו שחקנים אחרים בעמדה שלו". גם לינגארד, מרסיאל ורשפורד חוטפים

לוק שואו, מנצ'סטר יונייטד. AP
איבד את האמון. שואו/AP

לוק שואו נראה כמו מי שהתקופה שלו במנצ'סטר יונייטד הולכת ומתקצרת. המגן השמאלי שעלה לשדים האדומים כ-32 מיליון ליש"ט בקיץ 2014, איבד את האמון של ז'וזה מוריניו והפורטוגלי גם לא היסס להביע זאת.

חרף מכת פציעות, מוריניו לא הכליל את שואו בסגל למשחק נגד ווסט ברומיץ' בסוף השבוע. "קשה לי להציב אותו בסגל כי אני לא יכול להשוות אותו לאשלי יאנג, מתאו דרמיאן או דיילי בלינד", אמר הפורטוגלי, "אני לא יכול להשוות את הדרך בה הוא מתאמן, את המחויבות שלו ואת האמביציה שלו. הוא הרחק מאחור".

שואו שסבל מפציעות ארוכות מאז שהגיע לאולד טראפורד, שותף העונה בשמונה משחקי ליגה בלבד. בתחילת מרץ הוא פתח נגד בורנמות' ובירידה למחצית, כשהתוצאה היא 1:1, דיבר וצחק עם אחד משחקני היריבה. מוריניו ראה ולא סלח. שואו הוחלף בדקה ה-70 ומאז לא ראה דשא. באנגליה מעריכים שאם הוא לא יבצע שינוי קיצוני בגישה שלו, שואו יעזוב בקיץ.

שואו הוא לא היחיד שמוריניו לא מרוצה ממנו. צעירים נוספים כמו ג'סי לינגארד, מרכוס רשפורד ואנתוני מרסיאל שמעו היטב את האכזבהשל הפורטוגלי: "אני נותן להם צ'אנס אחרי צ'אנס, אני משתדל לתת להם הזדמנויות. יש להם כישרון, הם יודעים את זה. אז אני נותן להם לשחק עוד פעם ועוד פעם, אין לי שום דבר אחר לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully