וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: האנדרטייקר פרש מה-WWE, שחקן תקף שופט ונעצר

המתאבק האגדי פרש אחרי קריירה מצמררת, שופט בפורטוגל נאלץ להתאשפז אחרי שקיבל ברכייה משחקן שלא אהב החלטה שלו, נמצאה יורשת ליוסאין בולט, וגם: הקבוצה שהושפלה מול ברצלונה ופרשה מהליגה

ברני ארדוב

בווידאו: אלונה ברקת מברכת את הספונסר של הפועל באר שבע

האנדרטייקר, אחד המתאבקים הגדולים בתולדות ה-WWE, פרש הלילה מהזירה אחרי קריירה ארוכה ומפוארת. מי שנחשב לאחד המתאבקים הכי פופולריים ואהובים בענף פרש (ככל הנראה) אחרי הפסד לרומן ריינס במהלך רסלמניה 33. האנדרטייקר האגדי (שם הבמה של המתאבק מארק קאלוויי בן ה-52) סיים קריירה של 30 שנה בזירה, במהלכן זכה שבע פעמים באליפות העולם. המומחים טוענים כי עצם העובדה שזכה בקריירה "רק" שבע פעמים (לעומת 16 פעמים של ג'ון סנה, לדוגמה) ממחישה את הפופולריות שלו, על כך שלא היה צורך להעניק לו תארים כדי לייצר לו במלאכותיות אהדה. אתמול הוא הפסיד בקרב המרכזי של האירוע שנמשך שבע שעות לעיני 75 אלף צופים בסיטרוס בול באורלנדו. דמותו של "הקברן" הייתה מצמררת ומרגשת, על אף שבשנים האחרונות הוא נראה מוגבל מבחינה פיזית והרבה מעבר לשיאו. כעת נסגר עוד פרק בתולדות הענף, שנפרד מאחד מגיבוריו הגדולים בכל הזמנים.

עוד בנושא

50 רגעים בלתי נשכחים: פרויקט יום הולדת 50 לאנדרטייקר

להתראות אלוף

רגעיו הגדולים

ריק פלייר נפרד

הזירה פונתה, כולם הלכו, רק התלבושת של הקברן עדיין בזירה

להתראות אגדה

היורשת של יוסאין בולט?

ג'מייקה נחשבת למעצמת ספרינטרים כבר זמן רב, וייתכן והשם הגדול הבא שייצא ממנה הוא זה של בריאנה ליסטון בת ה-12, ששברה את שיא המדינה בריצה ל-200 מטר והקדימה בענק את כל יריבותיה, בדרך ל-23.72 שניות.

ליסטון ניצחה גם את המירוץ ל-100 מטר, עם 11.86 שניות.

אדם ג'ונסון הקים קבוצת כדורגל בכלא

אדם ג'ונסון היה כוכב בעבר הלא רחוק בפרמיירליג. היום, שחקנה של סנדרלנד לשעבר הוא פדופיל מורשע ומסתבר שהוא התאקלם לחיים מאחורי הסורגים. על פי ה"סאן" ג'ונסון הקים קבוצת כדורגל שעונה לשם "הכוכבים של ג'ונסון"

אדם ג'ונסון מגיע לבית המשפט לשמיעת גזר דינו. רויטרס
הקים קבוצה בכלא. אדם ג'ונסון/רויטרס

טים ויזה חוזר למגרש הכדורגל

אחרי שהיה שוער ורדר ברמן במשך שנים רבות, טים ויזה עשה את המעבר לענף ההיאבקות. אולם, ביום שבת השוער שהפך לביריון לא קטן, חזר למגרש הכדורגל כשעמד בשערה של דילינגן מהליגה השמינית בגרמניה. ויזה, שרשם את משחקו האחרון כמקצוען במדי הופנהיים ב-2013, אמר: "בונדסליגה, או ליגה שמינית, השערים תמיד אותו דבר. לא שכחתי לשחק כדורגל"

טים ויזה שוער עבר מתאבק WWE. GettyImages
חזר לעמוד בשער. טים ויזה/GettyImages

שחקן כדורגל נעצר אחרי שהתקיף שופט

שתי דקות בלבד אחרי פתיחתו המשחק בין ריו טינטו וקנאלס הופסק אחרי ששלושה משחקני קנאלס התנפלו על השופט בעקבות החלטתו לשלוף צהוב. מרקו גונסאלבש הרחיק לכת והלם עם ברכו בפרצופו של השופט שנלקח לבית החולים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היכה את השופט ונעצר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שהובסה 12:0 מול ברצלונה: אלדנסה פרשה מהליגה

ברצלונה B השוותה את השיא בליגה השלישית ביום שבת כשהביסה את אלדנסה בתוצאה האסטרונומית של 0:12. אחרי המשחק נראו שחקני הקבוצה כשהם ממררים בבכי ומסתבר שההפסד הזה לא עבר בשתיקה אצל הקבוצה וקברניטיה הודיעו שהם החליטו לפרוש מהליגה, כאשר עדיין לא ברור מה יהיה עם ששת מחזורי הליגה שנותרו לאלדנסה.

צפו בהשפלה של אלדנסה

מיס בום בום חשפה: רונאלדו התחיל איתי מאחורי גבה של חברתו

אריקה קאנלה היא דוגמנית ברזילאית בת 20, שאתם אולי מכירים כזוכת תחרות מיס בום בום 2016 - תחרות הישבנים הפופולרית של ברזיל. בשבוע שעבר היא חשפה בצהובון פורטוגלי את היכרותה עם כריסטיאנו רונאלדו, ואתמול (ראשון) היא הרחיבה את היריעה כשדיברה עם "הסאן", וסיפרה על השתלשלות אירועים מביכה משהו בינה לבין כוכב ריאל מדריד, שנמצא במערכת יחסים עם הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס.

"הוא שלח לי הודעה בווטסאפ בה כתב 'רוצה לבוא לדירה שלי? אני רוצה לראות אותך'. הוא אירגן אוטו שיבוא לאסוף אותי מהמלון שלי בליסבון. הכל היה נראה בסדר עד שדיברתי איתו מהדרך אליו, והוא הודיע לי שבגלל שאני מאחרת יש לו רק רבע שעה בשבילי. אני לא בחורה של חצי שעה, ובטח לא של רבע שעה, אז ניתקתי לו, ואז הוא חסם אותי בווטסאפ".

"הרגשתי כמו אובייקט", הוסיפה קאנלה, אך מיד סייגה: "אבל אם אשמע שהוא כבר לא במערכת יחסים, והוא כבר לא חושב שאני בחורה שאפשר ליהנות איתה ואז להמשיך הלאה אחרי רבע שעה, מי יודע מה יכול לקרות...".

כריסטיאנו רונאלדו, מיס בום בום. אינסטגרם, עיבוד תמונה
רונאלדו התחיל איתה?/עיבוד תמונה, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully