וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס בום בום חשפה: רונאלדו התחיל איתי מאחורי גבה של חברתו

אריקה קאנלה, זוכת תחרות הישבנים הברזילאית הפופולרית בשנה שעברה, סיפרה ל-"סאן" את פרטי הניסיון של כוכב ריאל מדריד להזמין אותה לדירתו, כולל ההודעה המעליבה שגרמה לה לעשות פרסה, ולרונאלדו לחסום אותה בווטסאפ

רויטרס

בווידאו: תקציר הניצחון של ריאל מדריד 0:3 על אלאבס

אריקה קאנלה היא דוגמנית ברזילאית בת 20, שאתם אולי מכירים כזוכת תחרות מיס בום בום 2016 - תחרות הישבנים הפופולרית של ברזיל. בשבוע שעבר היא חשפה בצהובון פורטוגלי את היכרותה עם כריסטיאנו רונאלדו, ואתמול (ראשון) היא הרחיבה את היריעה כשדיברה עם "הסאן", וסיפרה על השתלשלות אירועים מביכה משהו בינה לבין כוכב ריאל מדריד, שנמצא במערכת יחסים עם הדוגמנית ג'ורג'ינה רודריגס.

"הוא שלח לי הודעה בווטסאפ בה כתב 'רוצה לבוא לדירה שלי? אני רוצה לראות אותך'. הוא אירגן אוטו שיבוא לאסוף אותי מהמלון שלי בליסבון. הכל היה נראה בסדר עד שדיברתי איתו מהדרך אליו, והוא הודיע לי שבגלל שאני מאחרת יש לו רק רבע שעה בשבילי. אני לא בחורה של חצי שעה, ובטח לא של רבע שעה, אז ניתקתי לו, ואז הוא חסם אותי בווטסאפ".

"הרגשתי כמו אובייקט", הוסיפה קאנלה, אך מיד סייגה: "אבל אם אשמע שהוא כבר לא במערכת יחסים, והוא כבר לא חושב שאני בחורה שאפשר ליהנות איתה ואז להמשיך הלאה אחרי רבע שעה, מי יודע מה יכול לקרות...".

כריסטיאנו רונאלדו, מיס בום בום. אינסטגרם, עיבוד תמונה
כריסטיאנו רונאלדו, מיס בום בום/עיבוד תמונה, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully