וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ליונס: "האוול בחור טוב, חבל שמלכלכים את השם שלו"

3.4.2017 / 8:08

הפועל תל אביב חגגה את הניצחון על הפועל חולון בצל הדיבורים על עזיבה של הסנטר. האדומים הבהירו: "הוא לא לא יעבור למכבי תל אביב העונה גם תמורת מיליון דולר". מחמאות לבנקס

one

בהפועל תל אביב חגגו במשך דקות ארוכות את ניצחון החוץ הדרמטי אמש (ראשון) 100:102 על הפועל חולון אחרי הארכה. האדומים מחקו פיגור דו ספרתי ורשמו ניצחון חוץ שני תחת המאמן רמי הדר. אבל לצד החגיגה, האדומים גם עסקו בעתידו של ריצ'רד האוול, שניהל בימים האחרונים מגעים עם הפועל ירושלים נוכח הרצון של המאמן הדר להיפרד ממנו.

הסנטר שקלע אתמול 21 נקודות ולקח 8 ריבאונדים, אמר שהוא מעוניין להמשיך בקבוצה, אך לוואלה! ספורט נודע כי גבוהים הסיכויים שיעבור להפועל ירושלים בימים הקרובים. בהפועל תל אביב הכחישו אמש את האפשרות שהאוול יעבור בסופו של דבר למכבי תל אביב ואחד מאנשי הקבוצה אמר: "הוא לא יהיה שם העונה גם תמורת פיצוי של מיליון דולר".

"ריצ'רד הוא בחור טוב, אחד השחקנים שעובדים הכי קשה", אמר מארק ליונס, "חבל שמלכלכים את השם שלו, זה לא משנה אם הוא הולך או לא, אם הוא יהיה פה בשבוע הבא או יישאר לעוד חמש שנים. הוא עובד קשה ולא מגיע לו שיעשו לו את זה".

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
קרוב להפועל ירושלים. האוול/ברני ארדוב

ליונס שקלע אתמול 17 נקודות, הוסיף: "לפני המשחק אמרתי בחדר ההלבשה שניצחנו רק משחק חוץ אחד מאז שאני פה. אמרתי לרמי הדר שאני רוצה לנצח בשבילו, שיחקנו טוב ביחד כקבוצה וניצחנו. אנחנו חייבים להמשיך לשחק כמו היום, המאמן הורג אותנו בכל אימון".

אדריאן בנקס שקלע אמש 18 נקודות, כולל לא מעט סלי קלאץ' בסיום המשחק, זכה למחמאות. "הוא הוכיח שהוא גבר אמיתי, עוברת עליו עונה קשה, והוא עדיין בא כשצריך אותו", אמרו בקבוצה. ברנדן דאוסון, שהשחרור הבינלאומי שלו לא הגיע בזמן למשחק אמש, יערוך בכורה בשבוע הבא נגד עירוני נהריה בדרייב אין, במשחק אותו הגדיר המאמן רמי הדר כ"משחק החשוב ביותר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully