וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מעריכים שהאוול יעזוב, השחקן: "אין ספק שאני נשאר"

2.4.2017 / 22:40

פורוורד הפועל תל אביב התייחס לאפשרות שיעזוב להפועל ירושלים: "הכול שמועות". הדר: "כשיהיה מה להודיע, נודיע. בתור מאמן אתה עסוק בלהנחות את השחקנים ולא להתפלל". שמיר: "משחקים שבשבילם יוצאים מהבית"

one
שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
באדום הוא בכל מקרה יישאר. האוול/ברני ארדוב

הפועל תל אביב גברה הערב (ראשון) 100:102 על הפועל חולון מסל ניצחון של מארק ליונס לאחר הארכה. "זה היה משחק צמוד מאוד", אמר רמי הדר. "אני מסכים שחולון היו טובים יותר בחצי הראשון. בחצי השני מצאנו פתרונות התקפיים והיה פה קרב באווירה של פלייאוף. ממש כיף. זה חלק מהעניין במקצוע הזה, כשזה נופל בצד שלך זה החלק הכיף - זה מזכיר לך למה אתה מתעסק בעסק הזה. אתה בתור מאמן עסוק בלהנחות את השחקנים ולא להתפלל. לא הייתי צריך הוכחה לגבי ריצ'רד האוול, כשיהיה להפועל תל אביב מה להודיע, נודיע".

"הכול שמועות", אמר האוול לאחר הפרסום על המגעים עם הפועל ירושלים. "אני רק רוצה לבוא ולשחק כדורסל. אין ספק, אני נשאר בהפועל תל אביב. אני לא חושב שחולון קבוצה יותר טובה, היא במומנטום טוב יותר. היחסים שלי רמי טובים, הוא בחור טוב, אני אוהב לשחק בשבילו, הוא מלמד אותי הרבה דברים מאז שאנחנו כאן. השמועות על יחסים לא טובים? זה שקר".

עם זאת, בהפועל תל אביב העריכו כי רוב הסיכויים שהאוול יעזוב בקרוב להפועל ירושלים, למרות שתנאיו בבירה לא סוכמו. "אם הדברים היו רק מקצועיים, הוא היה נשאר כאן, אבל יש דברים מעבר", אמר אחד מאנשי הקבוצה.

דן שמיר אמר מנגד: "עוד משחק גדול בין הפועל חולון להפועל תל אביב. בשנה הזו קיבלנו שלושה המשחקים, וגם בכלל בהיסטוריה. כל האווירה, המקום, האולם. אני בטוח שכל מי שאוהב כדורסל אלה המשחקים שבשבילם יוצאים מהבית. קהלים גדולים ומשחק ענק, זה הדבר הכי חשוב".

עוד בנושא

הפועל תל אביב ניצחה בחולון על הבאזר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully