וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: פיב"א סירבה לכפות את שחרור יובל נעימי מאיטליה

2.4.2017 / 20:29

הגארד סיכם בקבוצה של מיקי גורקה לפני מספר שבועות, אך סקאפטי סירבה לשחררו וגם פנייה לפיב"א לא הובילה לצירופו לקבוצה. אם לא יחול שינוי דרמטי, ייאלץ לחזור לשחק בליגה האיטלקית השנייה

שחקן עירוני נס ציונה יובל נעימי. מגד גוזני
שב לארץ המגף. נעימי/מגד גוזני

בני הרצליה קיבלה היום (ראשון) חדשות רעות ממוסדות פיב"א, לאחר שבקשתו של יובל נעימי לקבל שחרור מסקאפטי האיטלקית דרך פיב"א נענתה בשלילה. השחקן עזב את הקבוצה האיטלקית לפני מספר שבועות, וסיכם את תנאיו בהרצליה, אך הקבוצה שמדורגת בתחתית הליגה השנייה באיטליה סירבה לשחרר אותו, וכל הנסיונות להגיע להסדר בין הצדדים לא צלחו. בסופו של דבר החליט השחקן לפנות לפיב"א, כדי שאלה יכפו את השחרור, אך הדבר לא הסתייע. אם לא יקרה שינוי דרמטי, נעימי לא יצטרף להרצליה.

נעימי (31, 1.88) הגיע לסקאפטי בקיץ האחרון במטרה לעשות עונה יפה עם הקבוצה הצנועה מהליגה האיטלקית השנייה, בניסיון האירופי השני שלו אחרי עונה מוצלחת במדי טריומף מוסקבה. ב-21 משחקי ליגה רשם 15.7 נקודות, 7.4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים למשחק, אך קבוצתו נכשלה והיא מדורגת במקום ה-15 מתוך 16 קבוצות במחוז המערבי של הליגה האיטלקית השנייה, ואף פיטרה במהלך העונה את המאמן שהביא את נעימי.

בקבוצה מהשרון היו מעוניינים לצרף את נעימי לאור המחסור החמור שלהם בישראלים. הקבוצה פתחה את העונה עם ארבעה ישראלים בכירים, כשאור לאומי נחשב כישראלי חמישי וממעט לשחק. דני רובין גמר את העונה לאחר שהשבר בידו לא התאחה, ואילו אבירם זליקוביץ' עזב להפועל ירושלים לאחר שביקש לעזוב בשל אכזבה מדקות המשחק. מיקי גורקה נשאר עם כרם משעור, לאומי ותום מעיין, כשכעת גם די ג'יי שארפ, בנו של דרק שארפ, מקבל דקות במשחקי הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully