וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מריו באלוטלי כבש ובישל בניצחונה של ניס 1:2 על בורדו

החלוץ האיטלקי הגיע ל-11 שערי ליגה עם פנדל מוצלח וגם הכין לאיסריק שהשלים מהפך עבור השלישית בטבלה וצימק את הפער מהפסגה לארבע נקודות. לקאזט החטיא פנדל ב-1:1 של ליון בראן

מריו באלוטלי שחקן ניס. רויטרס
11 שערים בליג 1. מריו באלוטלי/רויטרס

אחרי זכייתה הרביעית ברציפות של פריס סן ז'רמן בגביע הליגה הצרפתי, המחזור ה-31 בליגה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. ניס ניצלה את היעדרותן של שתי המוליכות כדי לצמק את הפער מהפסגה לארבע נקודות עם 1:2 ביתי על בורדו, בעוד ליון הרביעית הסתפקה ב-1:1 בחוץ מול ראן. ניצחונות ללוריין, טולוז ונאנט.

ניס - בורדו 1:2

השלישית בטבלה חזרה לנצח אחרי שתי תוצאות תיקו והאריכה את רצף המשחקים הביתיים שלה ללא הפסד ל-21 (מאז פברואר 2016). גאטן לאבורד הפתיע בדקה התשיעית כשהיתל בדאנטה ובעט בין רגליו של יואן קרדינל, אבל מריו באלוטלי השווה בפנדל בדקה ה-16 ובישל לקשר ולנטן איסריק שירה מ-18 מטרים בחצי גובה אל הרשת בדקה ה-27.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון מאוכזב. AP
כבש 10 פנדלים העונה בליגה, אבל הפעם החטיא. אלכסנדר לקאזט/AP

ראן - ליון 1:1

למרות ששיחקה 85 דקות ב-10 שחקנים, המארחת הצליחה לחלץ נקודה ביתית מול ההתקפה הלוהטת של ליון. רמי בנסבאיני המקומי הורחק כבר בדקה החמישית בגלל נגיעת יד ברורה ברחבה, ואחרי ויכוחים ארוכים ניגש אלכסנדר לקאזט לנקודה הלבנה, אך בניגוד ל-10 הפנדלים שכבש העונה, הפעם הוא החטיא. ליון לחצה, לקאזט נעצר בקורה ובסופו של דבר מקסוול קורנה כבש בדקה ה-52 אחרי כדור רוחב משמאל של המגן ז'רמי מורל, אבל ראן ענתה בדקה ה-81 עם בעיטה חדה מ-16 מטרים של המחליף אנדומבה מובלה הקונגולזי.

משחקים נוספים:

לוריין - קון 0:1
ללוריין: בנג'מין מוקאנג'ו (29)

מונפלייה - טולוז 1:0
לטולוז: אנדי דלור (45)

נאנט - אנז'ה 1:2
לנאנט: פרז'וס נאקולמה (48 ו-54). לאנז'ה: פמארה דיידיו (55)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully