וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשר גרין בע"מ תוביל את פרויקט שיפוץ והרחבת בלומפילד. צפו בתמונות

2.4.2017 / 18:23

ועדת המכרזים של הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב יפו בע"מ אישרה את זכייתה של החברה. האצטדיון לא יהיה מקורה במלואו ולא מתוכננים תאי צפייה. הפרויקט עתיד להסתיים בסוף 2018 ולהכיל 29,000 מושבים

אתר רשמי

ועדת המכרזים של הרשות לפיתוח כלכלי תל אביב יפו בע"מ אישרה את זכייתה של חברת אשר גרין מבנים בע"מ כקבלן ראשי לשיפוץ והרחבת אצטדיון בלומפילד. החברה התחייבה לסיים את שיפוץ האצטדיון תוך 20 חודשים מיום תחילת השיפוצים, אך בחוזה מופיע סעיף קנסות על איחורים, כך שקיים סיכוי כי העבודות יתארכו מעבר למועד הסיום המתוכנן. בנוסף, האצטדיון לא יהיה מקורה במלואו אלא מקורה כפי שהיה לפני כן (הצד המערבי) ובנוסף לא מתוכננים תאי צפייה. יש לציין כי עד כה השלבים בשיפוץ הפרויקט ממשיכים בהתאמה ללוחות הזמנים להם התחייבה העירייה. הפרויקט עתיד להסתיים בסוף שנת 2018.

התכנון החדש, ישמר את המאפיינים הייחודיים של האצטדיון, הכוללים את היציעים הבנויים כ-BOWL שתורמים לאווירה המיוחדת, כמו גם הקרבה לכר הדשא. רוב היציעים הקיימים ישופצו ויישארו על כנם, כאשר ייבנו שטחים חדשים מתחת ליציעים וייבנו מבנים נוספים כחלק מהיציע המערבי והיציע המזרחי. השדרוג יעמיד את האצטדיון בסטנדרטים המעודכנים של אופ"א, שיאפשר קיום משחקים בינלאומיים. לרווחת הצופים, יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה שונות ומועדוני מנויים ל-VIP. במסגרת השדרוג הנחה ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי להגדיל את מספר מקומות הישיבה באצטדיון מ-24,000 שתוכננו במקור לכ-29,000.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלומפילד, הדמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

התכנון כולל שיפור זוויות הראייה, זרימה טובה ובטיחותית של הקהל, עמדות צילום, אולפנים לשידורי טלוויזיה, מערכות תאורה, חדרי בקרה ואזורים ייעודיים לרכבי שידור. באזור השחקנים, המופרד הקהל, תוכננו ארבעה מתחמי מלתחות הכוללים, בין השאר, חדרי מאמנים, חדרי שופטים, בדיקות סמים, חדר רופאים ובקרים.

האצטדיון, שמנוהל על ידי חברת היכלי הספורט תל אביב יפו, הוקם בשנת 1962, בסיוע תרומתם של האחים ברנרד ולואיס בלומפילד, על מקומו של מגרש "באסה" שהיה פעיל משנת 1949. המשחק הרשמי הראשון באצטדיון נערך באוקטובר 1962, ובו שיחקה הפועל תל אביב מול שמשון תל אביב. חודשיים לאחר מכן התארחה בבלומפילד בפעם הראשונה קבוצה מחו"ל, ס.ק אנסחדה ההולנדית ששיחקה מול הפועל תל אביב במשחק ידידות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בלומפילד הדמיה. אתר רשמי
בלומפילד, הדמיה/אתר רשמי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלומפילד, הדמיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully