וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש בהפועל חיפה: ארבייטמן סובל מקרע במיניסקוס ויזדקק לניתוח

2.4.2017 / 17:30

החלוץ גמר את העונה? בבדיקה שערך המועדון התברר המקור לכאבים בברך, השחקן ישלח לבדיקת MRI. בקבוצה יוזמים שיחת פיוס בין לאלה לקלינגר ובמקביל מגבים את המאמן בעניין קביעת ההרכב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

חלוץ הפועל חיפה, שלומי ארבייטמן, ערך היום (ראשון) בדיקה בעקבות הפציעה ממנה סבל, זכר למשחק אמש בקריית שמונה. במועדון טוענים כי לאחר בדיקת רופא נמצא חשש לקרע במיניסקוס. ארבייטמן יעבור בדיקת MRI, ומחר אמורות להתקבל התשובות. במידה והתשובות יהיו חיוביות, ארבייטמן גמר את העונה וישוב רק בעונה הבאה, לאחר שיעבור ניתוח.

עוד בנושא:

הסיבה להשעייתו של אברהם פאס: זעם על הקרדיט הנרחב לז'אורז'יניו
מכבי תל אביב: יוסי בניון וארון שוינפלד עשויים לפתוח בגביע

שחקן הפועל חיפה שלומי ארבייטמן. סוכנות ג'יני
צרות לקלינגר. ארבייטמן/סוכנות ג'יני

במועדון מתכוונים ליזום שיחה בין מהראן לאלה לניר קלינגר. החלוץ כעס לאחר שגילה אתמול כי המאמן ביקר אותו לעיני המצלמות. שחקנים בקבוצה אמרו: "לאלה לא עשה טובה לאף אחד שהוא נכנס. הוא שחקן מספיק בכיר בהפועל חיפה כדי שקלינגר יוכל לגשת אליו ולהסביר לו את ההחלטה. ניר יודע שהוא איבד את חדר ההלבשה מזמן, אסור לו להיכנס לעימות עם לאלה". במועדון יצאו להגנתו של המאמן בעניין ההרכב וטענו כי החלטות לגבי פיט פלטהאוזן ואושרי רואש היו מקצועיות. "אושרי לא יכול לקחת את הסיכון לריב עם עוד מאמן", אמרו.

הקבוצה לא התאמנה היום ותשוב לאימונים מחר, אז קלינגר צפוי לאסוף את השחקנים ולדבר איתם לקראת המשחק מול הפועל תל אביב. למרות שהשחקנים מאמינים שהקבוצה נשארה בליגה, כץ טוען כי "החרב עדיין מונחת לנו על הצוואר. יש מלחמת עולם מול הפועל תל אביב".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully