וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה להשעייתו של אברהם פאס: זעם על הקרדיט הנרחב לז'אורז'יניו

אחרי שהספרדי הושעה מהמפגש הערב (19:00, ערוץ 58) מול מכבי פתח תקוה, בקבוצה עשויים להחמיר את עונשו של הבלם. פאס התרעם על הקרדיט הנרחב שניתן לקשר והבהיר זאת לראשי המועדון

יוסי ציפקיס

בני סכנין עשויה להשעות את אברהם פאס מפעילות לתקופה ארוכה כאשר ההחלטה תתקבל מחר (שני), לאחר המפגש מול מכבי פתח תקוה במסגרת המחזור השני בפלייאוף העליון. יוסי אבוקסיס החליט להשעות את הספרדי מהסגל לקראת המפגש הערב, אולם בשיחות עם ההנהלה הודיע כי לאחר שיסיים עם המשחק מול המלאבסים יחליט האם להחמיר את העונש ולהשעות אותו מכלל פעילות בתקופה הקרובה.

למרות טענות בסביבתו של הבלם טענו כי פאס הושעה רק ביקש להתחלף בגלל פציעה ולאחר מכן חזר כרגיל לאימונים, לוואלה! ספורט נודע כי בשיחה בין אבוקסיס לראשי המועדון הבהיר המאמן שהסיבות להשעייה שונות לחלוטין. אבוקסיס טען כי החליט להשעות את פאס מהסגל לאחר שהבלם הביע בתקופה האחרונה מחאה על הרכבתו של ז'אורז'יניו בפני חברי ההנהלה.

עוד בנושא:

בני סכנין תעלה הצעה לשנות את המתכונת הנוכחית של בתי הדין
רועי ריינשרייבר: "דסה הודה? חבל שאנחנו לא מקליטים את השחקנים"

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים, שחקן בני סכנין אברהם פאס. ברני ארדוב
לא בגלל החילוף. פאס/ברני ארדוב

המאמן לא אהב את העובדה כי מיד לאחר המשחק מול מכבי תל אביב, כך לטענת גורמים במועדון, פנה הספרדי ליושב ראש המועדון מוחמד אבו יונס וטען כי הקבוצה לא משחקת טוב כבר תקופה ארוכה וכן הביע מחאה על הקרדיט לו זוכה הקשר בהרכב. כזכור, לאחר משחק ההעפלה לפלייאוף העליון טענו שחקנים כי פאס נראה מדוכא והוא הסביר שהוא מאוכזב מהיכולת של הקבוצה אבל שמח בעקבות ההעפלה לפלייאוף.

מוקדם יותר, פאס הושעה מהמשחק הערב נגד מכבי פתח תקוה. לפי גורמים במועדון ההחלטה היא בשל טענה שביקש לצאת במשחק מול מכבי תל אביב בשל פציעה ולאחר מכן חזר לאימונים כרגיל.

פאס טען שהרגיש רגישות בשריר ולא רצה לסכן את עצמו ולהחמיר את המצב אך בסכנין לא קיבלו את הטענה והשעו אותו. פאס לא קיבל הודעה על ההשעיה ורק הבין כי הוא מחוץ לסגל. אבו יונס התייחס לענין ואמר "זה גם בגלל זה אבל גם בגלל שרוצים לתת גם לצעירים הזמדנות". מארון גנטוס יפתח במקומו בהרכב.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
יאריך את ההשעייה? אבוקסיס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully