וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון לא שותף במשחק ההכתרה של סלטיק, שערים לביברס נאתכו ואופיר מזרחי

ביטון ראה מהספסל את קבוצתו מפרקת 0:5 את הארטס ומבטיחה זכייה שישית ברציפות. קשר צסק"א כבש מתוך הרחבה ב-1:2 על קריליה סובייטוב. שער בכורה בליגה לחלוץ לוגאנו ב-0:2 על לוצרן

שחקן סלטיק ניר ביטון עם המאמן ברנדן רוג'רס. רויטרס
חגיגה במשחק ההכתרה. ביטון, רוג'רס והחברים/רויטרס

אחרי שיצאה לפגרת הנבחרות כשהיא ביתרון של 27 נקודות על פני אברדין שבמקום השני, סלטיק הבטיחה היום (ראשון) זכייה באליפות שישית ברציפות, אחרי שהביסה 0:5 את הארטס בחוץ. סלטיק, שזכתה באליפות ה-48 בתולדותיה, זכו כבר בגביע הליגה העונה ונמצאים בחצי גמר הגביע הסקוטי.

ההופס, שטרם הפסידו העונה, נהנו משערים מהירים של סקוט סינקלייר (27 ו-27) כשגם סטיוארט ארמסטרונג (55) ופטריק רוברטס (61) השתתפו בחגיגה, לפני שסינקלייר השלים שלושער כשקבע את תוצאת המשחק עם פנדל מדויק בדקה ה-84. ניר ביטון לא שותף.

* ביברס נאתכו כבש שער שדה ראשון מאז אפריל 2015, כשקיבל בישול ממריו פרננדס בדקה ה-48, ומתוך הרחבה בעט פנימה כדי לקבוע 0:2 לצסק"א מוסקבה על קריליה סובייטוב. היריבה הצליחה לצמק והפסידה 2:1 בסיום. נאתכו וחבריו נצמדו זמנית לזניט שבמקום השני, אך לה משחק חסר.

* אופיר מזרחי כבש את שערו הראשון בליגה השוויצרית אחרי 19 הופעות העונה, ב-0:2 על לוצרן. החלוץ מצא את הרשת בנגיחה בדקה ה-32, לאחר בישול נאה של אזדזאן אליוסקי המקדוני הכישרוני. למזרחי, שהוחלף בדקה ה-78, שלושה שערים מאז שהגיע לליגה השוויצרית לאחר שמצא את הרשת פעמיים במסגרת הליגה.

* מונס דאבור לא נכלל בסגל גראסהופרס, שסיימה ב-0:0 עם לוזאן בקרב התחתית של הליגה השוויצרית. גראסהופרס מקדימה את האחרונה ואדוז בשתי נקודות בלבד ועדיין לא ניצחה ב-2017.

* רוני לוי ואנורתוזיס פמגוסטה רשמו הפסד שלישי רצוף בפלייאוף העליון, הפעם 1:0 בבית לא.א.ל לימסול המדורגת רביעית. אנורתוזיס עדיין לא כבשה בפלייאוף ותסיים בכל מקרה במקום השישי. השוער יאן קופריבץ הורחק בדקה השישית, אנדראס קיריאקו הכריע בדקה ה-13.

* רמי גרשון שיחק 15 דקות כמחליף וסייע לגנט לשמור על היתרון ב-1:2 הביתי על קלאב ברוז'. קני סייף הפצוע נעדר אצל המארחת, אופיר דוידזאדה כרגיל לא נכלל בסגל, ומנגד ליאור רפאלוב נותר בחוץ בטענה כי אינו כשיר במאת האחוזים. בעקבות ההפסד, ברוז' רחוקה ארבע נקודות מאנדרלכט המוליכה, גנט השלישית הצטרפה למאבק ומפגרת בשש נקודות.

שחקני סלטיק חוגגים. רויטרס
זכייה שישית ברציפות. שחקני סלטיק חוגגים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully