וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ירושלים תפרוק תסכול על גלבוע/גליל?

2.4.2017 / 15:47

אחרי התבוסה במשחק החוץ בראשון לציון יקוו השחקנים של סימונה פיאניג'ני להראות טוב בהרבה במשחק הביתי נגד הקבוצה מגן נר (21:00, ספורט 5). הפועל אילת תארח את מכבי אשדוד, מכבי חיפה את מכבי ראשון לציון

one

משחקי המחזור ה-25 בליגת העל יינעלו מחר (שני) עם שלושה משחקים נוספים. אחרי התבוסה הקשה בראשון לציון בשבוע שעבר, תארח סגנית האלופה הפועל ירושלים את גלבוע/גליל (1:1 בין הקבוצות במפגשים עד כה העונה) ותקווה לחזור למסלול הניצחונות. השלישית בטבלה הפועל אילת, תקווה להגדיל את יתרונה על פני יריבותיה לצמרת, כשתארח את מכבי אשדוד (1:1 בין הקבוצות במפגשים עד כה העונה). בקרב בין שתי קבוצות שרוצות להכנס לפלייאוף תארח מכבי חיפה את האלופה מכבי ראשון לציון (1:1 בין הקבוצות במפגשים עד כה העונה).

אמארה סטודמאייר הפועל ירושלים. ברני ארדוב
יתאושש מהטראומה בראשון? סטודמאייר/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל גלבוע/גליל (21:00, ספורט 5)

הנחיתה של הפועל ירושלים מהעונה האירופית שלה הייתה קשה במיוחד. הקבוצה של סימונה פיאניג'ני הובסה ללא תנאי על ידי מכבי ראשון לציון החסרה, ורק בזכות הפסדים של בני הרצליה ומכבי חיפה מצבה בטבלת הליגה לא הורע. בירושלים נתנו לשחקנים מספר ימי חופש כדי לנסות ולהתאושש גם מההדחה על ידי ולנסיה, וגם לנוח פיזית, ומקווים שכבר במשחק הקרוב נגד גלבוע/גליל הם יוכלו לחזור ולהציג יכולת משכנעת גם במסגרת המקומית. בקבוצה צפויים לצרף בקרוב את הסנטר ריצ'רד האוול מהפועל תל אביב, שיירשם כזר השביעי בסגל של הקבוצה, כשבכל משחק שני זרים לא יתלבשו. בעוד במשחקי החוץ העונה ירושלים מקרטעת בצורה קשה, בארנה היא דווקא נראית טוב עם שני הפסדים בלבד, להפועל אילת והפועל חולון.

אל הסיבוב השלישי נכנסה גלבוע/גליל עם הרבה אמונה ביכולת של השחקנים ובזכות המצב הטוב בטבלה העריכו בגן נר כי יוכלו להכנס לרבע גמר הפלייאוף על חשבון חלק מהקבוצות שמחזיקות בתקציב גבוה בהרבה משלה. אלא שהפסד חוץ מרגיז לבני הרצליה בפתיחת הסיבוב, וקאמבק שלא הושלם נגד הפועל אילת בבית בשבוע שעבר השאיר את גלבוע קצת מאחור, ונראה עכשיו כי המשימה תהיה קשה בהרבה. בצוות המקצועי ניסו לשדר לשחקנים אמונה לקראת המשחק בירושלים, למרות הפערים המשמעותיים ביחסי הכוחות, וירצו לגרור את המשחק לקצב שלהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן הפועל אילת עודד קטש. מגד גוזני
פוגש את אשדוד. עודד קטש/מגד גוזני

בעוד מכבי תל אביב והפועל חולון מנהלות החל מהשבוע שעבר מאבק על המקום הראשון בטבלה, הפועל אילת ממשיכה לבנות בניצחון אחר ניצחון את מעמדה במקום השלישי בטבלה, ואם השתיים תמעדנה בקרוב, ייתכן שהחבורה של עודד קטש עשויה אפילו להתקדם יותר במעלה הטבלה. בשבוע שעבר השכילו התכולים לעצור ריצה ומומנטום של גלבוע/גליל בדרך לניצחון חוץ חשוב בגן נר. בעוד רוב התהילה הולכת העונה ללנדון מילבורן ורפי מנקו, ממשיך להוכיח אפיק ניסים הוותיק והטוב את מעמדו, כשבשבוע שעבר קלע 8 נקודות ברבע האחרון המכריע, וימשיך להיות שם כדי לעזור לאילת להצליח.

הקבוצה של מאיר טפירו ממשיכה להפתיע העונה, ואמנם יהיה לה קשה להכנס לפלייאוף, אך היא לא מתכוונת להרים ידיים. בשבוע שעבר השיגה אשדוד בפעם השנייה תוך שבועיים ניצחון משכנע על בני הרצליה, והיא רוצה לעשות דבר דומה גם לאילת, אחרי שלפני חודש ניצחו השחקנים מעיר הנמל את החבורה מעיר הנופש בצורה משכנעת. אשדוד צירפה השבוע את הגארד מריו ליטיל במקומו של פרסטון נואלס שגמר את העונה בשל פציעה בכף ידו. מי שעשוי לערוך במשחק הקרוב את הופעת הפרידה שלו מהעונה הקרובה הוא אדם אריאל, שסובל מפציעה במפרק הירך, ואמור לעבור ניתוח בקרוב שישבית אותו עד הקיץ.

וויל גרייבס שחקן מכבי חיפה (שמאל) עם קווין פינקני. ברני ארדוב
בכושר מצוין. גרייבס ופינקני/ברני ארדוב

מכבי חיפה - מכבי ראשון לציון (19:20, משולב בספורט 5)

חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים היו למכבי חיפה עד משחק החוץ בנהריה בשבוע שעבר, כשהקבוצה של עופר רחימי הפסידה למרות קאמבק מרשים במחצית השנייה. הירוקים יודעים שלמרות ההתאוששות היפה שלהם בסיבוב השני של העונה, במהלכו הפכו מקבוצת תחתית לקבוצה שעשויה להלחם על ביתיות ברבע גמר הפלייאוף, הכרטיס שלהם לשמונה האחרונות רחוק מלהיות בטוח, והמשחק הקרוב נגד ראשון לציון, יריבה ברורה לאותם מקומות הוא קריטי להמשך הדרך. מי שיקווה להתאושש הוא ג'ון דיברתולומיאו שמגיע לאחר משחק נפל של 5 נקודות ב-30 דקות.

בשבוע שעבר רשם שמוליק ברנר ניצחון בכורה בליגת העל כשמכבי ראשון לציון שלו יצאה מרצף של ארבעה הפסדים רצופים והביסה את הפועל ירושלים בחוץ. הניצחון הזה החזיר את אלופת המדינה למאבקי הכניסה לפלייאוף, אחרי שנראה היה שהיא תתקשה להשיג את הכרטיס לרבע הגמר. למרות הניצחון, ביצעו הכתומים שינוי בסגל כששיחררו את ג'אבון מקריי, שלא קיבל קרדיט מאז מינויו של ברנר, והחליפו אותו בג'יי ג'יי מור, שנחת השבוע בארץ, ויערוך את הבכורה שלו ברוממה. מאליק ווינס, שלא שיחק נגד ירושלים בשל כאבי ראש, יחזור לסגל. שון דאוסון צפוי להמשיך להעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully