וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: בן שהר ישחק עד לסיום העונה עם שבר באצבע כף היד

2.4.2017 / 18:38

לאחר התייעצות עם רופא מומחה הוחלט שהחלוץ לא ינותח, בתקווה שהשבר יתאחה עד לסיום העונה. אוגו איש המשחק של באר שבע: "לא סתם אלונה סירבה למכור אותו". בוזגלו יחזור מול מכבי פתח תקוה?

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. ברני ארדוב
הפעם לא היה צורך בשיחת עידוד. שחקני באר שבע חוגגים/ברני ארדוב

1. החגיגות הכי גדולות מאז אינטר

בחודשים האחרונים קרה לא אחת ששחקני באר שבע עמדו בסיום משחק בעיגול האמצע ובעיקר ניסו לעודד אחד את השני. אתמול (שבת), כמה דקות אחרי ה-0:1 על מכבי תל אביב במשחק העונה, שוב התכנסו שחקני ואנשי האלופה במעגל, אבל הפעם האנרגיות היו אחרות לחלוטין. "אלה היו החגיגות הכי גדולות לפחות מאז הניצחון על אינטר כאן בבאר שבע", אמר אחד השחקנים, "כולם יודעים מה המשמעות של המשחק. היינו מאוד דרוכים ואחרי שאתה מנצח משחק כזה, מגיע לך לחגוג בטירוף". למרות הניסיונות להוריד את השחקנים לקרקע, גם המאמן ברק בכר שחרר הרבה לחץ בסיום. "נחגוג עכשיו יום-יומיים ואז נסתכל על המשחק הבא, מגיע לשחקנים אחרי משחק כזה גם לחגוג", הצהיר המאמן.

למרות החגיגות הגדולות, מתכננים לצאת מהאופוריה ולחזור לתלם בקרוב מאוד. "אם נחשוב שהאליפות כבר בכיס שלנו, נשלם על זה ובגדול", אמר שחקן נוסף בקבוצה. "ברור שהסיכויים לטובתנו, אבל אם נשמיט את היתרון שיש לנו אז עונה שלמה מלאה בהישגים עשויה להימחק מהתודעה. נגיע לכל משחק מוכנים כדי שזה לא יקרה".

עוד בנושא:

באר שבע ניצחה 0:1 את מכבי תל אביב, הפער בפסגה: 6 נקודות
בכר: "הניצחון הזה לא מפתיע אותי", מליקסון מתעקש: "היה פנדל"
וידיגאל: "אנחנו עובדים כצוות, אבל אני לוקח לבד את ההחלטות"
ויטור חזר ובגדול, וידיגאל מאבד את השליטה: הטופ והפלופ של המשחק

ג'ון אוגו שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שוב דומיננטי. אוגו/ברני ארדוב

2. מה גרם לפריחה המחודשת של ג'ון אוגו?

במהלך העונה נטען לא פעם שישנה ירידה חדה ביכולת של ג'ון אוגו. גם מחוץ למגרש לא הכל הלך חלק לקשר המוערך, שהיה מעורב בכמה תקריות. לפני כמה שבועות הגיע לארץ אחיו של אוגו, שנמצא גם בימים אלו בישראל. אולי זה מה שהביא לשינוי המומנטום שלו. נגד מכבי חיפה אוגו היה טוב מאוד ובקבוצה ציפו ממנו להמשיך כך.

אתמול היתה נוכחות ניגרית מוגברת ביציע: חוץ מאחיו, התיישבו ביציע הכבוד גם נציגים מהקונסוליה הניגרית בישראל, כשהם לבושים בחולצה של נבחרת ניגריה ועטופים בצעיף של הפועל באר שבע. גם הפעם זה עשה לו רק טוב: חבריו לקבוצה הכתירו אותו לאיש המשחק, וציינו שזה אולי משחקו הטוב ביותר העונה. "ג'ון היה אדיר, בייחוד בחצי השני", אמר גורם במועדון. "כשהוא רוצה להופיע הוא מופיע, במשחקים מסוג כזה הוא תמיד נמצא. לא סתם אלונה ויתרה על מכירה שלו בינואר, למרות שהיה מדובר בסכום שיא של המועדון".

מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הסלע של ההגנה חזר. מיגל ויטור/ברני ארדוב

3. גם בצוות הרפואי סולחים למיגל ויטור

אחרי שספג את הפציעה שהשביתה אותו במשך כמה חודשים, מיגל ויטור הצליח להכעיס גם כמה מאנשי הצוות הרפואי של באר שבע. כפי שפרסמנו באותם ימים, הצוות המליץ לשחקן לא לעבור ניתוח ולהמשיך שיקום בארץ, אך הוא התעקש לנסוע לפורטוגל לקבל חוות דעת נוספת, וגם שם קיבל בדיוק את אותה אבחנה. אתמול ויטור פתח לראשונה בהרכב זה שלושה חודשים והשכיח הכל. הבלם זכה לשבחים גדולים, וגם ברק בכר קיבל מחמאות על ההחלטה לתת לו צ'אנס בהרכב. "כבר אחרי המשחק מול אשקלון היה ברור שוויטור יפתח", הסביר אמש אחד השחקנים. "נכון שיש עוד דברים קטנים שהוא סוחב אחרי תקופה כל כך ארוכה, אבל ראיתם אתמול באיזה שחקן מדובר".

מעל כולם זכו למחמאות מאור מליקסון וגיא חיימוב, שלא עמד ביותר מדי מבחנים, אבל הצליח במעט המשימות שהיו לו. "חשוב לי מאוד לזכות באליפות, זה החלום שלי ובשביל זה הגעתי לכאן. אעשה הכל כדי שזה יקרה", הסביר השוער. "בסופו של דבר במשחקים שלנו לשמחתי יש מצב אחד או שניים. אני אמור להיות שם ברגעים הללו ואני שמח שהייתי. הניצחון הזה משמעותי מאוד, אבל אם לא נמשיך בדרך הזו לא עשינו כלום. לא צריך ללכת יותר מדי רחוק, אלא להסתכל על המשחק הבא. הניצחון משמעותי גם למומנטום ולאווירה". על המאבק עם דודו גורש אמר: "אתם מתייחסים לזה יותר מדי אם אני פותח או לא. כשידרשו ממני לשחק, אני אהיה שם. היחסים ביני לבין דודו מצויינים".

מאור בוזגלו. צילום מסך
הקאמבק מתקרב. בוזגלו/צילום מסך

4. החזרה של מאור בוזגלו מתקרבת

ויש עוד בשורה משמחת לבאר שבע: הליך השיקום של מאור בוזגלו מהפציעה מתקדם מהר מהמצופה. הקשר ינסה לחזור לאימונים כבר ביום שלישי ולהתאמן יחד עם הקבוצה, כשהוא מקווה מאוד להיות בסגל למשחק מול מכבי פתח תקוה.

5. בן שהר ישחק עם שבר באצבע ביד עד לסיום העונה

בן שהר ימשיך לשחק עד סוף העונה עם שבר באצבע בכף ידו. כובש שער הניצחון לרשת של מכבי תל אביב עבר בדיקה אצל רופא מומחה בבית החולים איכילוב, אשר המליץ תחילה לעבור את הניתוח. הניתוח, כך הסביר הרופא, יגרום לשהר לסיים את העונה כבר עתה. לאחר התייעצות עם אותו מומחה, שהר החליט שלא לעבור את הניתוח בתקווה שהמצב לא יחמיר והשבר יתאחה עד סוף העונה. בבאר שבע יעקבו אחר מצבו של החלוץ ומקווים שהמצב לא יחמיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully