וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתי דרמות גדולות: גונזאגה וצפון קרוליינה עלו לגמר המכללות

הבולדוגס כמעט נכנעו לקאמבק של דרום קרוליינה, אך ניצחו לבסוף 73:77 בקרב בין שתי המכללות שמעולם לא הגיעו לפיינל פור. 76:77 דרמטי לטאר הילס על אורגון המפתיעה, הגמר: בין שני לשלישי

ניייג'ל וויליאמס-גוס, מכללת גונזאגה, חוגג. AP
איש המשחק של גונזאגה. נייג'ל וויליאמס-גוס חוגג/AP

גונזאגה וצפון קרוליינה ייפגשו בגמר המכללות, אחרי שניצחו הלילה (בין שבת לראשון) בחצאי הגמר של הפיינל פור. גונזאגה היתה הראשונה להבטיח מקום בגמר, לראשונה בתולדותיה, לאחר שניצחה 73:77 את סינדרלת הטורניר דרום קרוליינה. הגיימקוקס, שהדיחו כמה מאריות המכללות בדרך לחצי הגמר, לא היו רחוקים מהעפלה סנסציונית לגמר בזכות ריצת 0:14 אדירה עמוק בתוך המחצית השנייה, אבל הבולדוגס הצליחו להחזיק מעמד, הגיבו בריצת 0:7 משלהם וניצחו בשיניים, כשביתרון שלוש הם ביצעו עבירה ששלחה את כוכב דרום קרוליינה סינדריוס תו'רנוול לקו, ובכך מונעים ממנו את האפשרות לנסות לשלוח את המשחק להארכה.

נייג'ל וויליאמס-גוס היה האיש של גונזאגה הלילה עם 23 נקודות, כשצמד שחקני הפנים המצטיינים שלהם, פרזמק קורנובסקי וזאק קולינס, מחברים 18 ריבאונדים ולא פחות מ-8 חסימות. פי ג'י דוזייר הוביל את דרום קרוליינה, בעוד הסקורר המוביל של הטורניר, סינדריוס ת'ורנוול, נעצר על 15 בלבד, כמעט 10 נקודות פחות מהממוצע שלו.

שחקני מכללת דרום קרוליינה מאוכזבים. AP
ככה נראו שחקני דרום קרוליינה בחדר ההלבשה/AP

בגמר תפגוש גונזאגה את צפון קרוליינה, שגם כן צלחה מותחן לא קטן מול אורגון לפני שניצחה 76:77. הטאר הילס עשו זאת בעיקר בזכות הצגה גדולה של קנדי מיקס, שסיים עם 25 נקודות, 14 ריבאונדים ומהלכים מכריעים שניצחו עבורם את המשחק. כוכב הטאר הילס ג'סטין ג'קסון סיים עם 22 נקודות, וכעת רוי וויליאמס וחניכיו יקבלו הזדמנות להשכיח את ההפסד הדרמטי והכאוב לווילאנובה בגמר המכללות בשנה שעברה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקני מכללת צפון קרוליינה ג'סטין ג'קסון, קנדי מיקס. AP
יכפרו על שברון הלב בשנה שעברה? קנדי מיקס וג'סטין ג'קסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully