וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו התפרץ על כתב ה-BBC, עימות חריף בין קומאן ליורגן קלופ

מנג'ר יונייטד זעם על שאלה שהופנתה אליו בסיום התיקו החלש מול ווסט ברומיץ', קומאן אמר על הגרמני: "לא אוהב מאמנים כאלה, שעושים הצגות על הספסל". דיווח: צ'לסי ויונייטד בקרב על ניימאר

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
לא רגוע בכלל. מוריניו/רויטרס

המחזור ה-30 בפרמיירליג יצא אתמול (שבת) לדרך עם צמד תוצאות מפתיעות, עם הדרבי של ליברפול ועם עוד ניצחון של האלופה המתאוששת לסטר.

המוליכה צ'לסי ספגה 2:1 לא צפוי בבית מול קריסטל פאלאס, שנקלעה לפיגור בדקה החמישית והפכה עם שני שערים בדקות 9 ו-11, בדרך לשלוש נקודות קריטיות במאבק ההישרדות. סם אלרדייס הפך למנג'ר הראשון שמנצח את הבלוז בפרמיירליג עם ארבע קבוצות שונות: "אין ספק שזה אחד הניצחונות הגדולים בתולדות המועדון", אמר בסיום "ביג סם" ואילו כובש שער הניצחון הנהדר, כריסטיאן בנטקה, הוסיף: "כולנו צריכים להיות גאים בעצמנו. עשינו עבודה מדהימה וגם אם היה לנו מזל, הניצחון הזה הגיע לנו. אפשר לראות שהביטחון בקבוצה גבוה כרגע ואנחנו מביאים את זה למגרש".

בצד המפסיד, שם עדיין מובילים את הטבלה בביטחה ועם יתרון שבע נקודות על פני טוטנהאם (שניצחה 0:2 אצל ברנלי) אנטוניו קונטה ניסה לא להתרגש וטען: "הרגשתי שהגיע לנו לפחות תיקו, כי יצרנו הרבה מצבי הבקעה. יכול להיות שגם הגיע לנו פנדל. המשחק הקרוב מול מנצ'סטר סיטי ביום רביעי יהיה קשה מאוד, כמו כל משחק שנשאר לנו".

בינתיים, ה"סאנדיי טיימס" הצהבהב שוב העלה את סיפור המאבק בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד על שירותיו של כוכב ברצלונה, ניימאר וטען כי השתיים יהיו מוכנות לשלם 170 מיליון ליש"ט על הברזילאי, זאת למרות שז'וזה מוריניו הכחיש את הדברים בשבוע שעבר.

עוד בנושא:

צ'לסי הפסידה בבית לפאלאס, רק תיקו ביתי ליונייטד

ניימאר שחקן נבחרת ברזיל. רויטרס
יש אמת בדיווחים? ניימאר/רויטרס

המנג'ר הפורטוגלי היה עצבני אחרי עוד הופעה גרועה של השדים האדומים, שסיימו ב-0:0 חלש בבית מול ווסט ברומיץ' וכאשר כתב "BBC" שאל אותו האם היריבה "ביטלה" את קבוצתו, הוא התפרץ: "אני לא מבין למה אתה מתכוון בזה. אתה באמת חושב שזה היה משחק שווה כוחות? זו באמת שאלה? זו שאלה מטופשת. הם לא עברו את החצי כל 90 הדקות ואנחנו היינו בחצי שלהם, ניסינו וניסינו ואתה אומר לי שהם ביטלו אותנו. לא היינו צריכים לעשות הגנה. דויד דה חאה ישן כל המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

צפו במוריניו מתרגז. שוב

הדרבי של ליברפול שוב נצבע אדום ואברטון נותרה ללא ניצחון באנפילד מאז 1999 אחרי שהקבוצה של יורגן קלופ חגגה עם 1:3. באנגליה צחקו על היכולת האיומה של רומלו לוקאקו, שהועלם לחלוטין על ידי הגנת המייטי רדז ואילו מנג'ר הטופיז רונלד קומאן היה כעוס במיוחד.

עוד לפני המשחק הוא נקלע לעימות עם מאמן נבחרת אירלנד, מרטין אוניל, בנוגע לשימוש בג'יימס מקארת'י ולאחר שאוניל קרא לו "טקטיקן על של משחק ההאשמות", ההולנדי צייץ בטוויטר: "ג'יימס מקארת'י החל את ההכנה לעונה 3.5 שבועות אחרי שאירלנד עפה מהיורו. מטקטיקן העל". במהלך הדרבי, קומאן התעמת גם עם יורגן קלופ על הקווים ובסיום הוא אמר: "הספסל של ליברפול עשה הצגות. כדורגל הוא משחק קשוח ואני לא אוהב מאמנים שכל המשחק צועקים על השופט והקוונים ועושים אירוע מכל תיקול". כאשר קלופ נשאל על כך הוא רק השיב בחיוך: "רונלד קומאן מדבר עליי? נו, מילא".

על המשחק עצמו, בו איבד את סאדיו מאנה שנפצע וכנראה לא ישחק מול בורנמות' ברביעי, אמר קלופ: "שיחקנו חכם ועם הרבה אמוציות והניצחון הגיע לנו לחלוטין. ידענו שנצטרך לבוא אינטנסיביים ומוכנים ואני חושב שעשינו את זה. אחרי כמה דקות, השתלטנו על המשחק, מצאנו מרחבים והבאנו את קוטיניו לעמדות ממש טובות. נגיע מוכנים גם ביום רביעי. עד עכשיו יש לנו עונה מאוד טובה, אבל היא עוד לא נגמרה והקרב שלנו נמשך".

מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
לא התרגש מהביקורת. קלופ/רויטרס

האלופה היוצאת לסטר מתחילה להריח עוד עונה בליגה. מאז הפיטורים של קלאודיו ראניירי, השועלים ניצחו את כל חמשת המשחקים שלהם, ארבעה מתוכם בליגה כולל 0:2 ביתי אתמול מול סטוק. המנג'ר החדש, קרייג שייקספיר, הפך לאנגלי הראשון שמנצח את כל ארבעת משחקיו הראשונים בפרמיירליג ובסיום הוא אמר: "אני גאה בשחקנים. ברור לי שאני רק בתחילת קריירת האימון שלי ולהיות מוזכר עם שמות כמו מוריניו, הידינק, אנצ'לוטי וגווארדיולה, היחידים שניצחו את ארבעת המשחקים הראשונים שלהם בליגה, זה מדהים. אני צריך לצבוט את עצמי לפעמים. הניצחון הזה לא בא בקלות בכלל, אבל השער הראשון היה חשוב ועזר לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully