וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קונטה זכתה בטורניר מיאמי אחרי 4:6, 3:6 מול קרוליין ווזניאקי

הבריטית, שתעלה אל המקום השביעי בעולם, זכתה בתואר הגדול ביותר בקריירה שלה והגדול ביותר של טניסאית בריטית מאז 1977. זו הייתה בסך הכול ההופעה השנייה שלה בהגרלה הראשית במיאמי

ג'ו קונטה טניסאית בריטית. GettyImages
התואר הכי גדול של בריטית מאז 1977. קונטה/GettyImages

הישג ענק לג'ו קונטה. הטניסאית הבריטית בת ה-25 זכתה הערב (שבת) בטורניר מיאמי מסבב הפרמייר מנדטורי אחרי 4:6, 3:6 מרשים מול קרוליין ווזניאקי בגמר. המדורגת 11 בעולם זכתה בפעם הראשונה בקריירה שלה בטורניר בסדר גודל כזה בגמר השני שלה אחרי שהגיעה גם לגמר בבייג'ינג אשתקד והפסידה שם לאגניישקה רדוואנסקה.

זהו התואר הכי גדול של טניסאית בריטית מאז הזכייה של וירג'יניה וייד בווימבלדון 1977, והיא הפכה לבריטית הראשונה שזוכה בטורניר מיאמי אי פעם. בנוסף, קונטה תעלה אל המקום השביעי בעולם. יש לציין שזו בסך הכול ההופעה השנייה של קונטה בהגרלה הראשית בטורניר בפלורידה. בבכורה שלה בשנה שעברה היא הפתיעה בגדול והגיעה עד לרבע הגמר.

קונטה נזקקה לשעה ועוד 35 דקות על מנת להשלים את הניצחון הגדול בקריירה שלה ולהמשיך את המומנטום הנהדר בו היא נמצאת באמצע השנה שעברה. קונטה שברה את ההגשות של ווזניאקי שש פעמים במהלך המשחק וזכתה ב-11 נקודות יותר מהדנית (58:69). בנוסף, לקונטה היו 33 ווינרים לעומת 19 שגיאות לא מחויבות בלבד.

צפו בנקודת המשחק

ג'ו קונטה אמרה אחרי המשחק: "הקהל היה מדהים, לא רק היום אלא לאורך כל הטורניר. מיאמי היא עיר מלאה אנרגיות ואתם מביאים את כל האנרגיות האלה אל הטורניר. אני רוצה להודות לכל המתנדבים, מביאי הכדורים, לכולם. הם הגלגלים של הטורניר הזה. דבר אחרון אני רוצה להודות לצוות שלי, כל הצוות שלי. תודה רבה לכולכם, עבדנו קשה מאוד ואני מחכה להמשיך לעשות את זה".

ווזניאקי מצדה אמרה: "אני רוצה להודות לכולם שהגיעו ותמכו בנו. הרגשתי כאילו ששיחקתי בפני הקהל הביתי שלי, עודדתם אותי לאורך כל המשחק. אני רוצה לברך את ג'ו. אני רוצה להודות לאבא שלי ולמאמן שלי, סשה, ולאמא שלי ולכל השאר שהיו פה ותמכו בי. תודה, אתם גורמים לכל זה להיות אפשרי. סשה, ברוך הבא אל הצוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully