וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקמע של שאלקה שלף אדום לשופט, שהגיב: "זה ממש לא מצחיק"

ארווין הקמע הניף את האדום לשופט פליקס צווייר, שרשם את האירוע בדו"ח השיפוט אחרי ה-1:1 מול דורטמונד, והרויאל בלוז צפויים לספוג עונש. "לא התכוונתי לעשות משהו מרושע", אמר הקמע

ארווין הקמע של שאלקה (ימין). רויטרס
ארווין חוגג עם השחקנים/רויטרס

הדרבי הלוהט של חבל הרוהר הוליד הערב (שבת) 1:1 עצבני וחם מאוד בין שאלקה לבורוסיה דורטמונד. במהלך המשחק התלוננה שאלקה שהגיע לה פנדל אחרי נגיעת יד של מארק בארטרה ברחבה ועוד פנדל לאחר ספק עבירה ברחבה של סוקרטיס על גידו בורגשטאלר. מאמן שאלקה מרקוס ויינצירל הורחק אחרי שהתלונן בפני השופט פליקס צווייר.

בתום המשחק נרשם אירוע חריג ומוזר. השופט צווייר איבד במהלך המשחק את הכרטיס האדום, שנפל מכיסו. הקמע של שאלקה, ארווין, אסף את הכרטיס והניף אותו לשופט שנותר בהלם. צווייר לא לקח את התקרית בהומור ורשם את האירועים בפנקס שלו אחרי שגם המשקיף דרש ממנו להכניס את זה לדו"ח שלו. שאלקה עלולה להיענש בעקבות האירוע והקמע עצמו עשוי להיות מושעה לתקופה מסוימת. "זה לא היה מצחיק בכלל", אמר השופט אחרי שיצא מהמקלחת ודיבר עם התקשורת.

הקמע עצמו דיבר גם ואמר: "התנצלתי, לא התכוונתי לעשות משהו מרושע, זה היה אמור להיות בצחוק". הדירקטור הספורטיבי של שאלקה כריסטיאן היידל אמר: "כולנו צריכים ללכת לצינוק עכשיו? שמעתי שהוצא דו"ח מיוחד ושארווין יובל לפרנקפורט במדי אסיר (בפרנקפורט המשרדים של ההתאחדות הגרמנית). הוא לא פגע באף אחד ולא הפריע לאף אחד. כולנו צריכים לעזוב את ארווין. אם הוא יוזמן לבית הדין, הוא יגיע עם התחפושת של הקמע".

אובמיאנג עונה לביקורת עליו אחרי החגיגה שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully