וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרייסי מקגריידי וביל סלף נבחרו להיכל התהילה של הכדורסל

טי-מאק, שהוביל את הליגה בנקודות ב-2002/03 וב-2003/04, שיחק בשבעה אולסטארים וסיים את הקריירה עם 19.6 נקודות למשחק. סלף, מאמן קנזס ג'ייהוקס, זכה באליפות ב-2008. מלבדם נבחרו עוד תשעה חברים חדשים

הכדורסלן האמריקאי טרייסי מקגריידי. GettyImages
טי מאק בהיכל/GettyImages

כוכב ה-NBA לשעבר טרייסי מקגריידי ומאמן מכללת קנזס, ביל סלף, הם שני השמות הבולטים ברשימת 11 החברים החדשים בהיכל התהילה של הכדורסל, שפורסמה הערב (שבת) על ידי אנשי ההיכל הממוקם בספרינגפילד, מסצ'וסטס.

טי-מאק בן ה-37 נחשב לבחירה מפתיעה משהו, זאת למרות שהוא הוביל את קלעי הליגה הן בעונת 2002/03 והן בעונה שלאחר מכן, עת שיחק במדי אורלנדו מג'יק. הוא נבחר שבע פעמים לאולסטאר וסיים את הקריירה שלו עם 19.6 נקודות בממוצע למשחק, כאשר מלבד המג'יק הוא שיחק גם במדי יוסטון, טורונטו, דטרויט, ניו יורק, אטלנטה וסן אנטוניו.

סלף בן ה-54 מאמן ב-14 העונות האחרונות את הג'ייהוקס, אותם הוביל לאליפות המכללות ב-2008. הוא זכה 13 פעמים ברציפות בעברו בעונה הסדירה של הביג 12 ומחזיק במאזן קריירה של 193:623. הוא אימן תחילה באורל רוברטס ולאחר מכן בטולסה, אילינוי וכעת כאמור, בקנזס.

שאר חברי ההיכל החדשים: זאק קלייטון, ניקוס גאליס, רוברט יוז, מני ג'קסון, טום ג'רנסטדט, ג'רי קראוס שלאחרונה הלך לעולמו, כוכבת כדורסל הנשים רבקה לובו, מופט מקגרו וג'ורג' מקגיניס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully