וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר פדרר יפגוש את רפאל נדאל בגמר טורניר מיאמי

השוויצרי שרד מותחן מול קיריוס (6:7, 7:6, 6:7) ויפגוש בספרדי, שהביס 1:6, 5:7 את פוניני בתוך כשעה וחצי. קיריוס השתולל לאחר ההפסד לשוויצרי, הטיח את המחבט בקרקע וספג קריאות בוז בסיום

רוג'ר פדרר טנסיאי שוויצרי. AP
שרד גם מותחן וגם פרובוקציות. פדרר/AP

בשורה נהדרת לחובבי הטניס: אחרי הניצחון של רפאל נדאל בחצי גמר טורניר מיאמי, גם יריבו הספורטיבי הגדול, רוג'ר פדרר, ניצח במעמד חצי הגמר והשניים ייפגשו במעמד הגמר. הלילה (בין שישי לשבת) גבר פדרר 6:7, 7:6, 6:7 על ניק קיריוס, במשחק דרמטי, שבו יכול היה לנצח בשלב מוקדם יותר אך לא הצליח לנצל שתי נקודות משחק. קיריוס, כמובן, לא ויתר על פרובוקציה בסיום, ולאחר שהפסיד הטיח את מחבטו בעוצמה בקרקע, מה שזיכה אותו בקריאות בוז מהקהל בפלורידה. פדרר ינסה לזכות בתואר בפעם השלישית אחרי שזכה בו ב-2005 וב-2006.

קודם לכן, עלה נדאל למעמד הגמר בפעם החמישית בקריירה. הספרדי שמדורג חמישי בטורניר, ניצח בחצי הגמר את פאביו פוניני האיטלקי 1:6, 5:7 בתוך שעה וחצי, וקיבל את הכרטיס לקרב על התואר. הוא ישחק נגד המנצח במשחק בין רוג'ר פדרר (4 בטורניר) לניק קיריוס (12).

השור ממאיורקה שלט במשחק מתחילו ועד סופו, הפסיד ארבע נקודות בלבד במשחקוני ההגשה שלו ולא נתן לפוניני סיכוי. הוא שבר בפעם הראשונה במצב של 1:2 במערכה הראשונה, אותה ניצח בתום 26 דקות בלבד. במערכה השנייה פוניני הקשה עליו, אבל נדאל בן ה-30 השלים את המשימה והאיטלקי שהדיח את קיי נישיקורי ברבע הגמר, סיים את דרכו.

נדאל מעולם לא זכה בתואר. כבר לפני 12 שנים נכנע לרוג'ר פדרר אחרי מאבק עיקש בן חמש מערכות, וב-2008 הפסיד לניקולאי דוידנקו. ב-2011 וב-2014 הוא לא יכל לנובאק דג'וקוביץ'. אם הוא ינצח במשחק הגמר, נדאל יזכה בתואר ה-70 שלו בסבב ה-ATP.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
עשה את זה בצורה משכנעת. נדאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully