וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "מצטער ומתחרט על הטיפול בבסטיאן שוויינשטייגר"

מאמן מנצ'סטר יונייטד התוודה: "הוא נמצא בקטגוריה של הכדורגלנים שאני מצטער על הדרך בה נהגתי בהם. הוא בחור טוב, מקצוען, שחקן עם השפעה חיובית באימונים. התנצלתי בפניו"

מאמן מנצ'סטר יונייטד, ז'וזה מוריניו, עם בסטיאן שוויינשטייגר. GettyImages
"אתגעגע". מוריניו ושוויינשטייגר/GettyImages

ז'וזה מוריניו לא מרבה להתנצל, אבל היום (שישי) הגיע אחד מהרגעים היחסית נדירים הללו. מאמן מנצ'סטר יונייטד נשאל במסיבת עיתונאים על בסטיאן שוויינשטייגר שעזב לשיקגו פייר ולא התבייש להודות: "טעיתי".

הגרמני בן ה-32 לא שותף העונה כלל במשחקי ליגה ופעמים רבות אפילו לא נכלל בסגל של השדים האדומים. הוא בילה על המגרש 28 דקות באירופה ו-102 דקות בגביע, עד שביקש לעזוב לשיקגו ונענה בחיוב. "שוויינשטייגר נמצא בקטגוריה של הכדורגלנים שאני מצטער על הדרך בה נהגתי בהם", הודה מוריניו, "אני לא רוצה לדבר עליו כעל כדורגלן, או כעל רכש מוצלח או לא - אני רוצה לדבר עליו כעל מקצוען ואדם".

מוריניו סיפר: "הדבר האחרון שאמרתי לו לפני שהוא עזב זה: 'טעיתי איתך פעם אחת ואני לא רוצה לטעות שוב'. לכן, כשהוא ביקש לעזוב, השבתי בחיוב. לא יכולתי לטעות איתו פעם נוספת. הוא יודע שאני מצטער על התקופה שלנו ביחד, אמרתי לו את זה. אני אתגעגע לבחור טוב, למקצוען, לכדורגלן עם השפעה חיובית באימונים. אני רוצה לאחל לו ולאשתו הצלחה וחיים מאושרים בשיקגו. האם אני מתחרט על הדרך בה התנהגתי אליו? כן".

עוד בנושא:

בשבת: מנצ'סטר יונייטד נגד ווסט ברומיץ'
אפריל המשוגע: כל המשחקים הגדולים בחודש הקרוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully