וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה, ספרד, פורטוגל וצרפת ישתתפו בקופה אמריקה ב-2019?

ההתאחדות לכדורגל הדרום אמריקאית שואפת ליצור טורניר לטיני בצורה חד פעמית, רגע לפני שהקופה מתחיל להיות משוחק בצמוד לאליפויות אירופה. בברזיל מעריכים שהניסיון לא יעלה יפה

- קפטן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי (ימין) קפטן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו (שמאל). GettyImages
מי יכול להגיד לזה לא?/GettyImages

"גלובו ספורט" הברזילאי מדווח היום שראשי ההתאחדות לכדורגל של דרום אמריקה נחושים לצרף לא פחות מארבע נבחרות לטורניר הקופה אמריקה שיתקיים ב-2019 בברזיל: צרפת, ספרד, פורטוגל ואיטליה.

בקונמבול (ההתאחדות הדרום אמריקאית) שואפים ליצור טורניר לטיני שיכלול 16 נבחרות, וחולמים בגדול על צירופן של ארבע האירופאיות הענקיות. זו תהיה ההזדמנות האחרונה לצרף לטורניר הדרום אמריקאי, נבחרות מאירופה מכיוון שזו תהיה השנה האחרונה בה הוא לא משוחק במקביל לאליפות אירופה. החל מ-2020 הקופה אמריקה יתקיים בתאריכים דומים לאלו של היורו.

למרות השאיפות של ראשי קונמבול, בברזיל העריכו היום שהם לא יצליחו לשכנע את הנבחרות האירופאיות, בוודאי לא את הקבוצות שיעדיפו שהשחקנים שלהן ינוחו שנה אחרי המונדיאל ושנה לפני היורו. זו לא הפעם הראשונה אגב, בה בקונמבול מנסים לצרף את נבחרת ספרד.

החל משנות ה-90 בקונמבול החליטו לא להסתפק ב-10 הנבחרות הדרום אמריקאיות והתחילו להזמין שתי אורחות לכל טורניר. מקסיקו כבר הפכה למשתתפת קבועה ואפילו יפו הגיעה פעם אחת. ההערכה היא שב-2019 ארה"ב תשתתף ותהיה הנבחרת ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully