וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני קליבלנד כינסו פגישת חירום, לברון: "אנחנו פשוט במצב רע"

לא רגוע אצל האלופה: השחקנים ערכו אסיפה "קולנית" אחרי ההפסד לשיקגו, לברון חרג מהנהלים ודיבר עם התקשורת לפני טיירון לו. וגם: ג'יימס מפרגן לשאקיל, "השחקן הכי דומיננטי בתולדות ה-NBA"

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
החודש הכי גרוע מאז נובמבר 2003. לברון/AP

עד לא מזמן קליבלנד עיכלה באדישות מסוימת את היכולת הבינונית שלה, אבל אחרי ההפסד 99:93 הלילה (בין חמישי לשישי) לשיקגו, שהיה ההפסד השלישי ברציפות של האלופה, נראה שמפלס הלחץ שוב עולה. מיד אחרי המשחק שחקני הקאבס כינסו פגישת חירום לשחקנים בלבד, ללא השתתפותו טיירון לו ושאר חברי צוות האימון, במהלכה לברון "הרים את קולו" כמה וכמה פעמים, על פי כתבי הביט של הקאבס. כמו כן, לברון דיבר עם כלי התקשורת לזמן קצר ובאופן תמוה למדי, ניגש אליהם לפני המאמן טיירון לו, כפי שמחייבים הנהלים ב-NBA. ב-Cleveland.com נכתב כי "מעולם לא נראה דבר כזה בקליבלנד".

"אנחנו פשוט במצב רע כרגע", הודה לברון בצער. "אני לא מאוכזב מהמאמץ שאנחנו משקיעים, אנחנו פשוט במצב רע. ננסה להבין למה זה קורה, אבל אני באמת חושב שאנחנו מספיק משקיעים ומספיק רוצים. חבל שאנחנו לא מספיק מרוכזים, חבל מאוד".

עוד בנושא:

הפסד שלישי ברציפות לקליבלנד, 99:93 לשיקגו בולס
טי ג'יי ליף: "החלטתי להירשם לדראפט ה-NBA של 2017"

מאמן קליבלנד קאבלירס טיירון לו. AP
השחקנים נפגשו בלעדיו. לו/AP

חודש מרץ רחוק מלהאיר פנים לקאבס. הם ניצחו במהלכו שישה משחקים והפסידו לא פחות מעשרה, ורק כדי לסבר את האוזן עד כמה מדובר בנתון נדיר: זו הפעם הראשונה מאז חודש נובמבר 2003 (!) שלברון סופג מספר הפסדים דו ספרתי בחודש אחד. כעת הקאבס שוב מפגרים בחצי משחק אחרי בוסטון בקרב על ראשות המזרח, וגם קיירי אירווינג מוטרד. "כל מסע מתפתח באופן אחר. ברור שהמצב כרגע מבאס לגמרי. אני שמח שאחרי המשחק כולנו לקחנו צעד קדימה ודיברנו על מה שקורה", אמר.

אירווינג התייחס למצבה המנטלי הרעוע של הקבוצה, ואמר ש"אם להיות כן, הראש שלנו יותר מדי מפוזר. זה לא הזמן להיכנס לפאניקה ולהרגיש שאנחנו עם הגב לקיר. אני לא בפאניקה ואני לא חושב שיש מישהו בחדר ההלבשה שלנו שצריך להיכנס לפאניקה. אנחנו נהיה בסדר, למרות שהמצב כרגע מגעיל, מאוד מגעיל".

אם קליבלנד היתה מנצחת, ללברון היו שתי סיבות לחגוג. הוא עקף הלילה את שאקיל אוניל כל הדרך למקום השביעי ברשימת קלעי כל הזמנים ב-NBA, עם 28,597 נקודות לאורך הקריירה. שאק, מבודח כהרגלו, נראה "עצבני" אחרי שג'יימס עבר אותו, אבל למען האמת ללברון היו רק מילים חמות לומר על "הדיזל". "שאק אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים, והוא כנראה השחקן הכי דומיננטי אי פעם", אמר. "עבורי הוא סוג של אח גדול. האמת שלא אכפת לי שעברתי אותו, כי מבחינתי אין לזה שום משמעות".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

התגובה של שאק לירידה למקום השמיני ברשימת קלעי כל הזמנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully