וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלקה אומנותית: אלכסיי ביצ'נקו השיג כרטיס לאולימפיאדת החורף

המחליק בן ה-29 הפך לישראלי הראשון שמבטיח את השתתפותו בפיונגצ'אנג 2018, אחרי שהעפיל לגמר התרגיל הקצר באליפות העולם בהלסינקי מהמקום ה-11 ועם ניקוד של 85.28. הגמר ייערך בשבת

צפו בתרגיל של אלכסיי ביצ'נקו

אלכסיי ביצ'נקו הפך הערב (חמישי) לישראלי הראשון שהבטיח את מקומו באולימפיאדת החורף בפיונגצ'אנג ב-2018. המחליק האומנותי, שזכה במדליית כסף באליפות אירופה בשנה שעברה, פתח את השתתפותו באליפות העולם בהלסינקי עם ניקוד של 85.28 בתרגיל הקצר, מה שהציב אותו במקום ה-11 והקנה לו כרטיס לגמר בשבת וגם לאולימפיאדת החורף שתהיה השנייה שלו ברציפות.

אלכסיי ביצ'נקו, החלקה אומנותית על הקרח. רויטרס
מוכן לגמר בשבת. אלכסיי ביצ'נקו/רויטרס

ניקוד השיא של ביצ'נקו בתרגיל הקצר עומד על 86.81, ואותו הוא ינסה לשפר בגמר בשבת. זו אליפות העולם השישית שלו ברציפות, כשבקודמת קבע את הישגו האישי הטוב ביותר ודורג במקום ה-13. באולימפיאדת סוצ'י, המחליק האומנותי הישראלי סיים במקום ה-21.

את ביצ'נקו, יליד קייב בן ה-29 שייצג את אוקראינה עד 2009 והיה הישראלי הראשון שזכה במדליה באליפות אירופה עם השגת מדליית הכסף בשנה שעברה, מלווים בתחרות בפינלנד מאמניו גלית חייט, רומן סרוב וניקולאי מורוזוב, שעובדים איתו בארה"ב. הוא ביצע את התרגיל הקצר שלו בתחרות בהלסינקי לצלילי Chambermaid Swing של האומן האוסטרי פארוב סטלאר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully