וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: טריפל דאבל של הופקינס הוביל את רמת חן ל-1:2, אשדוד בגמר

הגארדית רשמה 14 נקודות, 20 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, הקבוצה של שירה העליון ניצחה 65:75 את אליצור חולון ועלתה ליתרון בחצי הגמר. האשדודיות גברו 63:80 על בנות הרצליה וממתינות בגמר

צ'לסי הופקינס מכבי רמת חן. איגוד הכדורסל
הפעם היא הצליחה. הופקינס/איגוד הכדורסל

סדרות חצי גמר פלייאוף הנשים בכדורסל נמשכו הערב (חמישי) ובישרו על המעפילה הראשונה לגמר - מכבי אשדוד. אלופת שלוש השנים האחרונות השלימה 0:3 בסדרה וסוויפ על בנות הרצליה, הפעם עם ניצחון ביתי 63:80. בסדרה המקבילה, מכבי רמת חן ניצחה 65:75 את אליצור חולון ועלתה ליתרון 1:2, הרבה בזכות טריפל דאבל מרשים מאוד של צ'לסי הופקינס הנפלאה.

הגארדית של שירה העליון, שכמעט בכל משחק מתקרבת מאוד לטריפל דאבל אך מפספסת אותו במעט (במשחק הראשון בסדרה חסרו לה שני אסיסטים, במשחק השני שתי נקודות), רשמה הפעם שורה סטטיסטית מפלצתית - 14 נקודות, 20 ריבאונדים ו-11 אסיסטים. בשניות הסיום היא נפגעה בברכה וירדה בכאבים לספסל, כמובן שברמת חן מקווים לקבל אותה בכשירות מלאה למשחק הרביעי בחולון. דניאל אדמס סייעה להופקינס עם 23 נקודות ו-7 ריבאונדים, מן העבר השני אלכסיס הורנבקל כמעט רשמה טריפל דאבל משל עצמה - אך הסתפקה ב-16 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים (וגם 7 איבודים).

אשדוד, כאמור, כבר מחכה ליריבתה בסדרת הגמר, לאחר שהובילה על הרצליה ביתרון עצום של 20 הפרש כבר במחצית. טיפאני הייז הובילה את האשדודיות עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. אם רמת חן תעפיל, נקבל שחזור של הגמר מהעונה שעברה (2:3 לאשדוד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully