וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "אדבר עם נשיא פיפ"א על העונש של ליאונל מסי"

כוכב נבחרת ארגנטינה לשעבר הכחיש את השמועות שיש לו יד בהרחקה של הפרעוש וסיפר: "העונש יכול להשתנות, צלצלתי למסי ולא קיבלתי תשובה". סמפאולי: "לאמן את ליאו זה חלום"

רויטרס

סערת הרחקתו של ליאונל מסי מנבחרת ארגנטינה מסרבת לדעוך. לאחר שהכוכב הגדול של האלביסלסטה קילל את הקוון (ולאחר מכן טען שקילל את האוויר) והורחק מארבעה משחקים, נפוצו בדרום אמריקה שמועות לפיהן לדייגו מראדונה היה יד ורגל בעונש - בעיקר כדי כדי לפגוע במעמד של ראשי ההתאחדות הנוכחית.

היום דאג מספר 10 האגדי לצאת נגד השמועות הללו: "כואב לי שאומרים שהיה לי חלק בזה. אני נשבע באלוהים שלא ידעתי דבר. אני מתכוון לדבר עם נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, כי זה איום ונורא. ארבעה משחקים זה המון. המילים של מסי היו חזקות, אבל לדעתי העונש יכול להשתנות".

מראדונה הוסיף ואמר: "ההיעדרות של מסי מול בוליביה היתה מכרעת, זה כמו שיוציאו את רונאלדו מפורטוגל. צלצלתי אליו הרבה פעמים ולא קיבלתי תשובה. הוא אדם נפלא שלא עושה דבר חוץ מלהתאמן. הוא לא מתלונן על כלום. עם החברים שלו לקבוצה הוא כמו דובון אכפת לי".

הפרעוש יוכל לשחק במשחק הידידות מול ברזיל ביוני הקרוב, אך אלא אם הערעור של נבחרת ארגנטינה יתקבל, הוא יחמיץ את משחקי מוקדמות המונדיאל מול אורוגוואי, ונצואלה ופרו.

בינתיים, חורחה סמפאולי, שהוזכר כמועמד לרשת את לואיס אנריקה בברצלונה אך מנייתו ירדה לאחרונה, התראיין בארגנטינה ואמר: "אני רוצה לאמן את מסי ולראות אותו מדי יום. זה חלום לאמן את השחקן הטוב בעולם, מי לא ירצה לעשות זאת? אם אתה גורם לשחקן כמוהו להיות שמח, פתרת 95 אחוז מהמשחק. מאוד קשה לקבוצה להפסיד כשליאו משחק טוב".

עוד בנושא:

ליאונל מסי טוען: "המילים שלי כוונו לאוויר, לא לקוון"

לאונל מסי, דייגו מראדונה, נבחרת ארגנטינה. Chris McGrath, GettyImages
באתי לעזרת חבר. מראדונה ומסי/GettyImages, Chris McGrath

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully