וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 את מלאגה ועלתה למקום השלישי

שערים של קוקה (26) ופיליפה לואיז (74) סידרו לקולצ'ונרוס שלוש נקודות שהעלו אותם מעל סביליה בטבלה, שני בישולים לטורס. בילבאו ניצחה 1:2 באוסאסונה, אייבר הפתיעה את ויאריאל

אחרי פגרת הנבחרות, המחזור ה-29 בספרד נמשך היום (שבת), כשבראשון הפתיעה אייבר את ויאריאל עם 2:3 בעוד אתלטיק בילבאו ניצחה 1:2 בחוץ את אוסאסונה האחרונה. ריאל סוסיאדד סיימה ב-1:1 עם לגאנס. אתלטיקו מדריד ניצחה 0:2 במלאגה ועלתה למקום השלישי.

פרננדו טורס אתלטיקו מדריד עם קוקה. רויטרס
חזרו למקומם הטבעי. טורס וקוקה חוגגים/רויטרס

מלאגה - אתלטיקו מדריד 2:0

אחרי שניצחה את סביליה במחזור הקודם לפני הפגרה, אתלטיקו המשיכה את התקופה המצוינת שלה וחלפה על פני האנדלוסים בטבלה בדרך למקום השלישי שמקנה כרטיס ישיר לליגת האלופות. 26 דקות החזיקו מעמד המארחים עד שקוקה כבש מקרוב אחרי שטורס תעתע בהגנה וזה הגיח מאחור ודחק פנימה. בדקה ה-74 טורס שוב היה במרכז העניניים כשכדור שלו התגלגל לעבר פיליפה לואיז שהקפיץ מקרוב מעל קאמני. אתלטיקו תחזיק אצבעות מחר לחיחון שתוציא נקודות מסביליה ותשאיר אותה במקום השלישי, מלאגה מנגד תקווה דווקא לניצחון של סביליה שישמור אותה בפער של שש נקודות מהקו האדום.

תקציר: בילבאו - חטאפה 0:0. רויטרס
שער 100 בקריירה בליגה. אדוריץ/רויטרס

אוסאסונה - אתלטיק בילבאו 2:1

צפו בתקציר

בעוד שאוסאסונה השלימה כבר מזמן עם ירידתה לליגה השנייה, אתלטיק בילבאו ממשיכה במאבק שלה לתפוס גם העונה את המקום השישי שמוביל לליגה האירופית והשיגה ניצחון שמקרב אותה עד כדי נקודה מהמקום בו נמצאת סוסיאדד יריבתה הגדולה. אריץ אדוריץ כבש את שער הליגה ה-100 במדי בילבאו כבר בדקה ה-12 וקבע 0:1. איניאקי וויליאמס הכפיל על סף ההפסקה כששער מצמק של סרחיו לאון לא הספיק למארחים שרחוקים 15 נקודות מחוף מבטחים.

שחקן ויאריאל ברונו סוריאנו. AP
הפסד מאכזב. ברונו סוריאנו/AP

ויאריאל - אייבר 3:2

צפו בתקציר

הצוללת הצהובה הגיעה ללא סרחיו אסנחו, רוברטו סולדאדו, אדריאן, דניס צ'רישב ו-ויקטור רואיז, ולאחר שהשיגה את ניצחונה השלישי ברציפות לפני מספר שבועות, לפתע היא סופרת הפסד שני רצוף שעלול להוריד אותה למקום השישי עם תום המחזור ולהרחיק אותה מאוד מהרביעי, המוביל למוקדמות ליגת האלופות. רוברטו סוריאנו עוד הספיק לכבוש ראשון (18), עם נגיחה מתוך הרחבה, אך פדרו לאון השווה מהנקודה הלבנה (48) ולאחר מכן קיקה (54) וטקאשי אינוי (77) השלימו מהפך. סוריאנו רק צימק בדקה ה-89. המארחת חגגה ניצחון ראשון מזה ארבעה משחקים, והשלימה דאבל על ויאריאל אחרי ה-1:2 מהסיבוב הראשון.

משחקים נוספים

אספניול - ריאל בטיס 1:2
לאספניול: חאבי פואגו (87), חוסה אנטוניו רייס (90). לבטיס: רובן קטסרו (78, פנדל)

צפו בתקציר

ריאל סוסיאדד - לגאנס 1:1
לריאל סוסיאדד: חואנמי (53). ללגאנס: אלכסנדר שימנובסקי (29)

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully