וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההודעה: קובי רפואה עדיין לא חתם במכבי פתח תקוה

30.3.2017 / 11:55

למרות שהצדדים סגרו לשנתיים לאחר פגישה ביניהם, המאמן טרם חתם לשנתיים נוספות. במועדון טוענים: יחתום בקרוב. בשבוע הבא פגישה שלישית עם נציגיו של קאניוק, לו יוצע חוזה משודרג

מאמן מכבי פתח תקוה קובי רפואה. ברני ארדוב
סיכום יש, חתימה עדיין לא. רפואה/ברני ארדוב

לפני כמה שבועות הודיעה מכבי פתח תקוה באופן רשמי שקובי רפואה האריך את חוזהו בשנתיים נוספות בקבוצה. אולם לוואלה! ספורט נודע שהמאמן טרם חתם על החוזה החדש וזאת על אף שכבר נערכה פגישה בו סוכמו כל הפרטים והתנאים בנוגע לחוזה החדש. במכבי פתח תקוה טוענים כי רפואה יחתום על החוזה בימים קרובים. יחד עם זאת, כרגע לא נקבעה פגישה איתו.

פתח תקוה אמורה לשבת עם כמה שחקנים בנוגע לעונה הבאה, בראשם דני עמוס שיקבל הצעה לחוזה לעונה נוספת אך עדיין לא סיכם את תנאיו לעונה הבאה. פגישות יתקיימו גם עם חגי גולדנברג ונאור פסר, אבל רק אחד מהם צפוי להישאר. כרגע נראה שהכיוון הוא להשאיר את פסר הוותיק.

שחקן נוסף שפתח תקוה כבר הציעה לו לחתום לשנתיים ולשדרג את שכרו הוא גידי קאניוק. בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישה נוספת, שלישית במספר, בין נציגי השחקן להנהלה במטרה להגיע להבנות. במועדון מעריכים שקאניוק יישאר וטוענים שעדיין לא הוגשה עליו הצעה רשמית מקבוצה אחרת, כולל ממכבי חיפה שעקבה אחריו בעבר.

בנוגע לאליסון דוס סנטוס שמבוקש במכבי חיפה, במועדון סבורים שהוא לא יישאר בישראל, זאת כזכור על רקע הודעת אשתו לפיה היא מעוניינת לעזוב באופן מיידי את המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully